I'm in love

I'm totally, utterly in love.

Yup. Så ligger det till. Myra är hopplöst förälskad. Myra bubblar av lycka.
Myra är alldeles till sig. I livet.

J och jag har varit ute på långtur idag. Det var ganska mulet och kallt då vi gav oss av, men efter en ca 40 minuter så tog solen överhanden och vi hade tre helt underbara timmar på hästryggen framför oss. På vägen hem fick vi sällskap av ytterligare en ridande J och hennes hund.
Jag tänker inte ens försöka sätta ord på det, för det finns inget som gör det riktigt rättvist, men vi hade iaf en otrolig eftermiddag och vi var båda överrens om att det är sådana här dagar som gör livet värt att leva.
....
1. On the edge. 2. Fikapaus. 3. Herr Fux stjäl äggmacka!

Vill ni hänga med ytterligare en sväng? Jag har tränat lite på min filmning. :P
Och för att slippa krångla med oväsendet som blir av blåsten, så har jag tagit bort ljudet helt. Use your imagination, folks, and create your own sounds...
(You have to excuse J, or Mrs Saucy as we can call her, for being rude during the ride
(at time 2.40).
It has to be to you lot. Cause it can't be me she's doin' it to...)

Sagt och Tyckt
Postat av: barbro

Härliga bilder. Lyllos./B

2007-11-12 @ 00:06:11
Postat av: Iah

Ja, alltså det var ju så långt ifrån dig som man kunde komma typ så jag förstår att ni skrattar (och att han
var glad!).. Haha... Men det är rätt kul att se vilken bild man får av människor man bara läser om. Hahaha

Postat av: Tussen

Tjoho!
Tussen här! *nickar glatt*
Gästblogga - jo jag tackar......
Ok- jag kommer inom denna vecka maila dej med mitt bidrag......
STORT grattis till allas vår Fröken K som var nr 4000!
KRMIZAR!

2007-11-12 @ 10:47:06
Postat av: Tussen

Hej igen!
Glömde ju säga - vilken FANTASTISK miljö du har hos dej, helt sanslöst vackert!

2007-11-12 @ 10:48:27
Postat av: vickan

Vilken fantastisk omgivning ni har kring er. Det ser ut att fortfarande vara ganska varmt. Ni ser ut att ha hur mysigt som helst på eran ridtur.

2007-11-12 @ 13:05:01
Postat av: Synthloppan

JAG ÄR INTE ALLS AVUDSJUK.... *surar*

2007-11-12 @ 13:11:55
URL: http://Synthloppan.blogg.se
Postat av: Märtagreta

Underbart, jag förstår att du är kär! Själv känner jag mig ekonomiskt fattig men i livet rik, av samma anledning som du gör.
Helt ärligt, jag tycker om "blåsljudet" som brukar ligga på dina filmer... mera nära då... annars är det sällan nåt fel på min fantasi...
Kram på dig!

2007-11-12 @ 13:43:17
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Sabina

Det ser ju helt fantastiskt ut, helt lovely som du säger, förstår att du är kääär.

Det skulle jag oxå vara, det där är sådant jag drömmer om=)

Kram//S

2007-11-12 @ 18:55:41
Postat av: nika

underbar filmsnutt. Klart jag vill gästblogga hos dig ska fnula på något och skicka.
nu önskar jag dig en skön kväll

2007-11-12 @ 19:05:14
URL: http://simonslane.blogspot.com/
Postat av: Linda

Så härliga bilder. Ni verkar verkligen ha haft en härlig dag!

2007-11-12 @ 19:34:35
URL: http://lindawashere.blogg.se
Postat av: Sarah

Så himla härligt! Jag kan inte förstå de människor som tycker att hästar inte är något att ha och att de tycker de är tråkiga djur. Det kan väl inte finnas något bättre än att kunna ta sig iväg på långturer med sin bästa vän, bara njuta av livet och känna hur bra man mår av att bara sitta där på hästryggen. Jag skulle ALDRIG klara mig utan vare sig mina hästar eller hundar, de måste finnas med mig hela livet (bara den veckan jag var i Portugal var jobbig eftersom jag saknade de fyrbenta så mycket).

2007-11-12 @ 20:49:40
URL: http://silvergreger.blogg.se
Postat av: MissyElliot

Hrmf, trots att jag är en sån där som inte riktigt förstått vitsen med "hästakrakar" kan jag inte låta bli att dras med av din entusiasm. Önskar att jag vore som min syster som ÄLSKAR de där fyrbenta ålabäkerna. Men trots att jag inte är förtjust i dem så kan jag riktigt känna hur härligt det är och hur häftigt! Alltså trots att jag inte skulle göra något sådant själv, alltså....
he he he.....Häftigt ändå.....

ps. Okidoki, ska plita ner något, men vänta dig inga författarsensationer. Jag är ju liksom en sådan där tramsbloggare....*fnissar*
:-D

2007-11-12 @ 20:55:50
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Nathalie

Mahahah.. när du filmar skuggan av er ser det ut som att du rider på en elefant xD

2007-11-13 @ 10:38:33
URL: http://lockigare.com/blog
Postat av: Myra

Barbro: Ljuvlish. Du skulle komma hit, ju!
.
Iah: Ja, haha, det var nog raka motsatsen tror jag. :D
.
Tussen: Kul du vill. :)
Här är verkligen vackert så man dör. Jag njuter i fulla drag.
.
Vickan: Vi har ganska varmt än. De sista dagarna har det dock varit nere mot nollan om nätterna och frosten har infunnit sig ett par gånger. Det är också mer höst i luften nu.
.
Synthloppan: Haha. Inte sura, snäckan! Du får se till att få tummen ur nu. Vi har ju sagt sen innan jag flyttade att du skulle komm hit! ;)
.
Märtagreta: Det är först när man ser vad man har, som man kan känna sig riktigt lycklig. eller hur. :)
Jag tycker också att det är 'bättre' med ljud, även om det bara är irriterande blåst. Den här filmen känns lite tom och avlägsen. Känns inte som man hänger med på samma sätt. :)
Att det inte är något fel på din fantasi har jag redan förstått, men vi behöver inte prata om det om du inte vill. :P
.
Sabina: Och mitt i detta paradis, så saknar jag ändå mina småländska skogar. Tänk att man aldrig kan vara helt nöjd. ;)
.
Nika: Åh, kul. Skriv, skriv, skriv!
.
Linda: Priceless. Kommer leva på den dagen lääänge. Förhoppningsvis hela vintern. :)
.
Sarah: Jag känner precis likadant som du. Livet är fasen inte värt att leva utan fyrbenta familjemedlemmar. Maken brukar muttra om att jag väljer dem före honom. Då ler jag och säger att: 'Du är bra på ditt vis du också'. :P
.
Missy: Kom hit. Ge mig en vecka. Så kommer du köpa häst sen. ;)
(Som om inte jag är annat än tramsbloggare!? Haha.)
.
Nathalie: VA!? Haha. Elefant!? Min vackra Herr Fux! Vakta din tunga, lilla du! :D

2007-11-13 @ 12:12:03
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback