Hästeri o hästera

Jag som hade så mycket att stå i igår. Hästarna fick en day off och tanken var att jag skulle komma ifatt mig lite i huset.
Men jag fastnade i soffan och tittade på
Horse & Country.
Det var National Dressage Day 3 på tv:n, Horse Patrol, Monty Roberts och massa, massa mer.
Har visserligen spenderat tre timmar i kök och tvättstuga, men jag är inte riiiktigt klar än. Har inte ens tagit fram dammsugaren...
Myra tittar på täävää!

Sagt och Tyckt
Postat av: Märtagreta

Jag ska bara sa Alfons Åberg. Jag tolkar det som att ovädret inte har drivit er från hus och hem?! Det pratas mycket om här på radio hur Storbritannien och Holland har det riktigt tufft. Här är det en mellandag, vädret är ödesmättat så kanske får vi en dust med ovädret också, dock säkerligen i avklingande form då vi har ett helt land som ofta tar udden av eländet.
Kram på dig!

Postat av: Jenny

Haha.
Jag vet inte... vill du lana nagra konstigheter? Allt for dig, vet du! ;)

2007-11-09 @ 15:06:27
URL: http://jennythenanny.blogspot.com
Postat av: Synthloppan

Tur att jag inte kan få in de kanalerna, för då hade jag fyllt gubbens hårddiskar på nolltid =)

2007-11-11 @ 21:00:05
URL: http://Synthloppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback