Grått å blött

Fy-y-yyy så kallt det har blivit.
Jag tror jag smäller av.
Eller åtminstone går i ide.



Sagt och Tyckt
Postat av: vickan

Ja nu börjar det bli kallt. Men det ser inte så kallt ut på väderkartan. Men det är väl mildare i england.Ha en trevlig helg

2007-11-16 @ 22:40:40
Postat av: Märtagreta

Det är så trist! Det blir så råkallt ute vid havet så man kan nästan bli galen. Jag får liksom panik när det blir så där, riktiga panikattacker så jag inte kan ta hand om mig själv! Rå kyla är hemskt!
Men... nu är det varmt och gott inomhus, det tar också tid, i stenhus.
Kram på dig!

Postat av: DMH/Samuel

Stackare, nu har ni nästan svenskt väder!

2007-11-17 @ 10:24:56
URL: http://detmorkahotet.blogspot.com/
Postat av: Kim M

Weee!
Äntligen!
SNÖ! MER SNÖ!

2007-11-17 @ 10:41:53
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Kottemor

Usch och burr!!
Urtjusigt inlägg från Fröken K!:)

Lova att jag får ha mitt till godo tills jag är över ytan igen:)

Kramar i mängder snäckan!

2007-11-17 @ 12:14:01
URL: http://ilasprivatespace.blogspot.com/
Postat av: Myra

Vickan. Det är ganska mycket mildare här, men vi har den råa luften istället. Den som är omöjlig att skydda sig ifrån. Man fryser ända in i benmärgen. *ryyyy*
.
Märtagreta: Precis. Råkall havsluft med regn. Kan inte bli värre. Jag har myyycket hellre minusgrader och snö, det känns inte alls lika kallt.
Och stenhus är svinkallt! Här finns det ju inte så mycket annat att välja på heller. haha
.
DMH: Haha. Sitt inte där och var styv i korken nu, hörredu. Det ÄR kallare här, fast på ett annat vis. :)
.
Kim: Om det ändå vore så väl. Den förbaskade snön håller sig inåt landet. Här vid kusten blir det bara regn, och i 'bästa' fall slask. Det finns vuxna människor här som aldrig sett snö! Tragiskt. ;)
.
Kottemor: Ja, jag vet inte vad hon går på, Fröken K! :D
Klart att du får ha ditt till godo. Du och dina kottar får gå före just nu! Kram, kram, kram.

2007-11-17 @ 14:06:48
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback