Folk är så PINSAMMA!

Helt ärligt. Jag tror jag dör.

Tänkte jag skulle ha igång en av musikkanalerna på tv:n, som sällskap medan jag städade huset.
Nu har jag suttit och fånglott i en halvtimme.
Skämts.
Förvånats.
Chockats.
Förundrats.
Men mest skrattat högt.

Jag hittade
en kanal där man får spela in sina egna videor till sina favorit (eller inte!) artister.
Folk är inte kloka! Haha

( De flesta klippen finns självklart på youtube. Kolla här, så har jag tom sökt åt er. ;) )

Sagt och Tyckt
Postat av: jill

You are on to it. Alla mail man får av läsare gör att man redan är smärtsamt medveten om detta. På alla sätt är människan galen...

Postat av: Tussen

Vid tilfälle.... sparar den videon till senare....
Jag mår bättre - yippie!
Hur e de me myrpappa?

2007-11-21 @ 18:26:15
Postat av: MissyElliot

Ja, det finns knasiga människor som visst gör vad som helst på film. (Du kanske skulle dansa en vända å lägga upp det på YouTube...)
*skojar lite....*

2007-11-21 @ 20:28:26
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: vickan

Jag håller med dig folk kan vara riktigt pinsamma.

2007-11-21 @ 22:57:18
Postat av: Kim M

Jag tycker hela Myrfamiljen ska spela in en video till, låt oss säga, valfri Take That-låt.

2007-11-22 @ 08:21:22
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: evans

HeJ! Nu har jag skrivit in min e-post i e-postfältet här ovan, så du bör kunna se den när du är inloggad på blogg.se. Om du vill byta chips mot saltlakrits, så är jag helt klart med på det!

2007-11-22 @ 12:10:12
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: evans

Jag kollade på han som gjort sin egen video till Freddie Mercury's Living on my own. Som sagt, pinsamt! Urk...

2007-11-22 @ 12:13:24
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Myra

Jill: I'm always on to it! ;)
.
Tussen: Den videon? Det finns hur många som helst!
MyrPappa mår bra. Tror jag. Tillräckligt pigg för att planera lördagens utgång, men inte tillräckligt pigg för att tömma diskmaskinen....
.
Missy: Haha. Om jag dansade och visade världen så skulle ni inte göra annat än å avundas! :P
.
Vickan: Att de kan.
.
Kim: Lovar du att titta då?! Utan att säga hemaska saker? :D
.
Evans: Åh. Vi har en deal!!? Me like!

Just den har jag inte sett, måste kolla in. :)

2007-11-22 @ 17:39:07
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback