DansgolvsDrottning kontra MysdressMästare

Man kan, om man verkligen verkligen anstränger sig, urskilja vissa liknande drag mellan lördagens DansgolvsDrottning och söndagens MysdressMästare.
Samma längd. Samma hårfärg. Samma skostorlek.
Men det är fanimig inte mycket mer än så.

Nej.
Det kan omöjligt vara samma person som igår ägde dansgolvet framför livebandet och inte var isäng förrän halv fyra, och som idag slog upp sina blå strax efter sju och sen dess mestadels legat och kurat i soffan.
Eller?

Sagt och Tyckt
Postat av: Tussen

Nu är jag ute på en tur i bloggarna.

Myra, jag har inte glömt.... men jag har en helt ofrivillig date med influensan. Vääk!

Barnen sussar och jag och maken sitter framför varsin bärbar dator, han jobbar.... jag har det gott!

Har så klart en kopp te framför mej, har dessutom tagit hostmedecin.....

Tussen.

2007-11-18 @ 22:36:52
Postat av: Märtagreta

Här kommer en ursäkt till... jag har ingen bluetooth, (heter det så?) kopplat mellan dator och huvud, skriver m a o till dig hela tiden ungefär, men inte får jag in det på datorn som står i köket för tillfället. Stress och gno...
Jag tycker det låter väldigt kul att parta till halv fyra... jag vill också! OM jag gjort det kunde jag sen med gott samvete, (jaha då!) sitta i soffan och kura sen!

Postat av: Kim M

Men du måste ju sova ut, kvinna!

2007-11-19 @ 07:55:43
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Pulvia

Moahahaha så du har börjat tjuvträna du?!!!? Den här gången kommer det vara jag som ligger i lä *kan man glömma hur det smakar?* Och nej! Det örinte samma person på dansgolvet och i soffan *vägrar erkänna att det ens bara lite skulle kunna vara så*

2007-11-19 @ 13:47:44
Postat av: Myra

Tussen: Du hinner, du hinner. Ska vi säga att du har tills i em? Eller vill du ha hela november på dig? ;)
.
Märtagreta: Haha. Okej då. Ursäkten godkänns. Det VAR väldigt roligt, så jag vill också. Igen. :)
.
Kim: Tror du inte jag ville det då!? Jag kämpade mig blå, ska du veta, men inte fan kunde jag somna om inte. *muttrar och skruvmejslar* :D
.
Pulvia: Ja, jag tänkte det var bäst så. Om nu S ska med OCKSÅ. :P

2007-11-19 @ 16:25:26
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Pulvia

*asg* Ja för S har ju verkligen vanan inne *himlar med ögonen*

2007-11-19 @ 19:20:41
Postat av: evans

Tack för din kommentar hos mig! Vinäger är ju supergott - speciellt på chips. Istället för att byta bo kan vi göra ett annat byte: Jag skickar saltlakrits till dig, så kan du skicka salt- och vinägerchips till mig!

2007-11-19 @ 20:30:02
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Myra

Pulvia: Jaaa. Klart hon har! *nickar bestämt* ;)
.
Evans: Helt klart ett bra byte! När kör vi igång? :)

2007-11-20 @ 15:42:04
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback