Sort of framtvingat.

Time to face it, folks.
Skrivklådan has left the building.
Förvisso olovandes, men ändå. Borta är den i vilket fall.

Jag är egentligen inte trött på att blogga. Jag får bara inte ihop det som jag vill.
Och jag får panik när jag inte får ihop det som jag vill. Frustrerande. Minst sagt.

( Att kommentarsfunktionen har varit kack i över en vecka, hör nog också hit. Så där lagom irriterande att inte kunna kommentera när man vill, utan bara lite då och då. Och jag är ju inte direkt ensam om att ha problem med det. Tack ni som mailar istället. Det är också kul. :) )

Istället för att låta bloggen vara, så krystar jag ur mig en massa halvdassiga inlägg.
Inlägg som jag egentligen inte är ett dugg nöjd med. Flera dar i rad, till råga på allt.
Pinsamt värre.
So, therefore, I might button it for a while.

Tills dess:
the bitch


(A while kan mycket väl bara handla om nåt dygn eller så, då jag inte har den blekaste aning om när inspirationen behagar komma tillbaka. Det brukar dock inte vara så långvarigt. Men vi lär väl märka, vad det lider.)

( Och Myra vs Jenny rullar på som vanligt. Där är vi ju två som styr o ställer.
Eller iaf en som styr (typ jag då) och en som ställer till (gissa vem...*harkel*) ;) )

Sagt och Tyckt
Postat av: Nathalie

Sleep well, biatch ;D Och kom snart tillbaka! :)

Postat av: Britt-Marie

Jag ser om du har skrivit för jag har din blogg som feed. Hoppas att du lämnar tecken att du finns snart. Jag är inte heller inne på bloggen varje dag,

2007-05-01 @ 20:18:43
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1048
Postat av: Malde

Välkommen tillbaka när det än blir! Jag skriver inte varje dag, emellanåt har det gått 10 dagar *lite skamset erkännande* men jag kommer tillbaka. Kan jag komma tillbaka så kan du!

2007-05-01 @ 20:46:47
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: Myra

Nathalie: Zzzzz. ;)

Britt-Marie: Åh, har du. Smickrande. :) Det kommer snart inlägg igen, det lovar jag.

Malde: Jag kommer snart igång igen. Som sagt, det är bara en liten svacka. Mycket möjligt att jag är igång redan imorgon igen. Who knows? ;)

2007-05-01 @ 22:05:02
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: micke

Ja, ibland släpper man ju ut rena skit-inlägg faktiskt, man får inte det att bli rätt, det bara låter krystat på något vis.
Har visserligen inte haft det så på ett tag, men det kommer väl snart igen!
Bättre att vila då!

Ha det fint där borta!

2007-05-02 @ 14:04:37
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: PiaLiaLottaPotta

Bloggandet ligger nog lite i träda för de flesta! Själv är jag ute i Paradiset och bor... utan internet... Vad som är värre är att flera av mina vänner helt lagt ner sina bloggar verkar det som! Skönt att kika in till dig iallafall! Och ha en fortsatt skön vecka! Hoppas ni oxå har SOOOL!

2007-05-03 @ 12:48:23
URL: http://pialialottapotta.blogg.se
Postat av: Sabina

Men jösses så jag känner igen mig, så varför är man där och skriver massa menigslöst skit??
Jag har gjort det nu i flera veckor känns det som, men man vill ju inte ge upp det liksom, men idétorka på hög nivå kan man säga, å så rätt som det är, *wtf*.
Hur som jag gillar dina inlägg även om du tycker att det är ingenting:)
Kram på dig

2007-05-03 @ 18:51:42
Postat av: Kim M

Haha. Sov gott! Välkommen tillbaka.

2007-05-04 @ 08:07:32
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: Anonym

härligt kort :)

2007-05-04 @ 13:33:36
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Asfaltmamman

Men du...undrar om inte det där med skrivklådan has left the building är något som sprider sig och smittar? Jag menar bara att jag har haft exakt samma problem i hundra år känns det som. Jagv ill skriva massor och jag har en massa idéer, men det kommer inte ut så som jag vill att det ska vara, och då är det lika bra att skita i det och inte skriva alls känns det som.

Hoppas att din skrivklåda tassar tillbaka vid tillfälle, för du skriver så roliga saker, som piggar upp när det är tråkigt. But do take your time...tror att de flesta finns kvar även senare :o).

Trevlig helg och bamsekramar från Asfalten

2007-05-04 @ 23:12:40
URL: http://albyhills.blogspot.com/
Postat av: Märtagreta

Ja,jag kan bara hålla med, det KAN bero på årstiden, man har behov av att vara ute, njuta av varje solstråle. Sen undrar jag, måste ALLA inlägg vara superkloka, genomtänkta? Ibland måste man ju bara tala om nåt så otroligt privatspännande som att ens dotter kissat på pottan, typ...

2007-05-05 @ 22:24:39
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Myra

Micke: Visst gör man. Men nu ska vi se om jag inte är på väg upp ur svackan igen. :)

PiaLia: Ja, det blir väl så iom det fina vädret. Men lägga ner helt... nää. ;)

Sabina: Precis. Tack för att du står ut med mina svackor. :)

Kim: Nu har jag vaknat! *s*

Annika: Haha. Jag tycker det är underbart.

Asfaltis: Det är så irriterande när det är så. Visst! Man vill skriva och man vet vad man vill skriva, men så går det inte..... Gah!
Och tack, vad du är snäll. :)

Märtagreta: Tror också det kan ha att göra med vädret. Man är ute nu. Mina inlägg är, med ett fåtal undantag, aldrig varken superkloka eller genomtänkta. Jag håller mig också på pottnivå! :D

2007-05-06 @ 10:49:57
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback