Som ett eko i mitt huvud!

Tv:n vrålar på hööög volym. Småmyrorna dansar omkring som dårar i vardagsrummet och skrålar med för full hals.
Britney Spears, som varit favvisen i flera månder, har de lagt på hyllan. Åtminstone för stunden.
Nu är det Hilary Duff som gäller. För hela slanten.

Nog för att de är söta där de far runt, och nog för att jag måste erkänna att jag är lite stolt över att de kan hela texter utantill, och nog för att det är roligt att de har kul.

Men hjälp.
Den är inte ens bra.
Och jag upprepar: för heeela slanten.

(Hilary Duff - Wake up)

Lyssna på den. Hundra gånger. Minst. Sen kan vi diskutera.
If I'm going down, I'm taking you with me!

Sagt och Tyckt
Postat av: Myra

Är det ingen av er som hunnit lyssna på den hundra gånger än?
:D


Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback