Reminder

Jag har, som bidrag nummer 6, nu lagt ut min andra tatuering i ordningen i vårens hetaste gaddningstävling (jodå, schyyyy. Låt oss bara tro det nu)
Vi har fortfarande bidrag kvar att publicera, men vill vara säkra på att ingen missar chansen att vara med.
Eller iaf lägger sig i och har åsikter. :)

Bidrag och tävlingsinfo finns så klart på Myra vs Jenny. 
I länklistan.
På startsidan.
Där - - ->

Sagt och Tyckt

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback