Uppdrag slutfört

Nu har jag publicerat hur uppdraget gick.

På Myra vs Jenny, såklart.

Sagt och Tyckt
Postat av: ullio

Men NU är jag ju tillbaka.. =)

Postat av: Britt-Marie

Jag har utsett dig som vinnare av bästa reportage från ridtur - bilder från hästryggen. Trodde att du varit på Maldiverna och fotat den romantiska stranden. Klockrent. Du måste ha hoppat över fodret för det är ju inte så lätt att fota från ryggen på en bångstyrig häst. Jag ger dock inte upp utan återkommer med mina bilder, från mina turer.:-)

2007-06-11 @ 21:57:15
Postat av: Myra

Ullio: Välkommen hem! :)
Britt-Marie: Vilken ära! :) Stranden är en av de stränder precis där vi bor. Så lyckligt lottad är jag. Och fodret är något minskat och ridningen något ökad, så det funkar fint nu. *s*

2007-06-12 @ 13:45:06
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback