Myra i köket

Jag ska nog hålla mig ifrån köket ett tag.
Inte nog med att jag i helgen gjorde vitlöksbröden hårda nog att ha ihjäl elefanter med, nu jag har försökt att förgifta Fulen också...

Tips: Diskmedel är inte bra för hundmagar. Inte ens i små doser!


Sagt och Tyckt
Postat av: Annika

tack för besöket hoppas du med har det bra jag har det mer ok än på ett tag :) kram Annika

Postat av: Micke

Jag tacka för tummen där, förr eller senare kommer väl drömjobbet! Kramen kommer via modemet!

2007-06-14 @ 16:51:40
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Kim M

:D
Sebbe tycker diskmedel är mycket spännande. Nästan lika kul som lödder i badkaret.

2007-06-16 @ 08:10:34
URL: http://kiremik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback