Jäkla väntan

Jag avskyr att ha människor i min närhet ute på vägarna. Gillar det inte alls.
Inte så att jag sitter med en klump imagen av oro, utan mer så att jag blir nedstämd. Väntar bara, utan att göra nåt. Okoncentrerad. Inbunden.

Och inte blir det bättre av att jag fastnar på youtube, bland 'fel' sorts musik.
Bra musik, men alldeles åt skogen fel för stunden.
Jag behöver livas upp med lite tempo. Ett roligt telefonsamtal. Eller trevligt sällskap.

Eller att Maken kommer hem.

Faith Hill - There you'll be

Sagt och Tyckt
Postat av: Ivana

Jag funderar på att bara låsa in mina nära & kära så att inget någonsin händer. Fast så klantig jag är kommer jag säkert stänga av syret in till den lilla källaren eller nåt...

Postat av: Klarakajsa

Lilla väntande gumman!
Hoppas han är tillbaka i myrstacken nu!
Lite fundersam över barnens skoltider, svensk som jag är!
På fredag tar hundvaktens dotter studenten!
Ha det gott!
kram klarakajsa

2007-06-05 @ 09:28:47
Postat av: Fröken K

Svar på din fråga som jag såg igår..JA jag såg på Babel..skitfilm! förstår inte alls att den har fått så bra kritik. Den med Will Smith, menar du Hitch eller vad den heter?..den var ialla fall rolig.
Idag är det underbart väder här och jag har planterat blommor i mitt land, så det är vackert där nu =) kram kram på dig och hoppas att du fick massor med saltlakrits!!!

2007-06-05 @ 10:04:12
URL: http://frokenk.blogspot.com
Postat av: Anna-Lys

Vad gjorde Ni sen? ... när han kommit hem .
Vänligen leverera alla smaskiga myrdetaljer :-P

2007-06-05 @ 13:13:13
URL: http://anna-lys.blogspot.com
Postat av: Emma

Hoppas ni hade det mysigt när han kom hem å att du fick saltlakrits som sagt. :)
Kramar i massor

2007-06-05 @ 15:37:15
URL: http://allofm.blogspot.com
Postat av: Kim M

Det är jättejobbigt att vänta.
Jag är alltid orolig. Det har dock blivit något bättre med åren.
Lycka till med dagen och youtubeandet.

2007-06-06 @ 08:26:46
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: Myra

Ivana: Men om man har kom-ihåg-lappar lite överallt. Borde inte det funka? *funderar* ;)
Klarakajsa: Vi har helt annat skolsystem här. Tre terminer istället för två, senare och kortare sommarlov, mer ledigt under terminerna.
Frk K: Visst var det SKRÄP! Vi var jättebesvikna. :( Och nej, inte Hitch, Happyness (med Y) nånting...
Anna-Lys: Not tellin'!! :D
Emma: Salta nappar och TP bland annat. *mums*
Kim: Avskyr att vänta. Men med youtube så gick ju tiden iaf. ;)

2007-06-07 @ 15:38:07
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback