I'm alive, I'm alive. Almost.

Ni anar inte vad trött jag är.
Tre nätter på madrass emellan Jenny och Astrid blir man inte vidare pigg av. (Egentligen var det bara två nätter, för lördagsnatten fick Jenny tillbringa nere i soffan. Jag ville inte riskera några uppkastningar på mig... ;) )
Men jag är iaf bara hälften så trött som jag har haft roligt!

Jag ska dock inte avslöja för mycket, för vi kommer beta av vad vi har gjort på Myra vs Jenny, med början imorgon em. Ni är mer än välkomna dit.

Men just ja. EN sak måste jag få tala om. Jenny och Astrid fick för sig att jag INTE passade i köket, efter att ha sett min finfina (!) vitlöksbröd (pekar på tidigare inlägg), och jag fick endast på nåder skära sallad och förbereda grillspetten, vilket jag såklart klarade galant. Vem trodde något annat, liksom.
Men GISSA Pappanik gjorde med flera av grillspetten sen?
Och GISSA vad Astrid gjorde med vitlöksbröden!?
Precis. BRÄNDE!
*nöjd*
Jenny? Tja, det enda hon slabbade med var alkoholen...

Idag när jag kom hem, så firade vi att det är Makens stora dag idag, och vi har suttit i trädgården med mat och sång. Väl uppdelat. MyrFöräldrarna åt och SmåMyrorna sjöng.
Men tro inte att de ens sjunger Happy Birthday som sig bör:

Sagt och Tyckt
Postat av: MyrPappa

Tack mina små änglar, det känns bra att vara uppskattad (monkey my ass).
Och mamman sjöng inte ett dugg, fegis :)

2007-06-19 @ 09:30:41
Postat av: Nathalie

Gullmyror ;)

Postat av: Liv

Hehe..vad gulligt! ;o)

2007-06-19 @ 16:59:46
URL: http://blogg.aftonbladet.se/95/
Postat av: Iriz

Jo det där med trötthet känner man ju igen......!
Kram!

2007-06-19 @ 19:30:18
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8643/
Postat av: crue Annika

hoppas du har en bra kväll

2007-06-19 @ 21:05:30
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Jools

Hihi ;o) Rara småmyror!

2007-06-20 @ 06:30:11
Postat av: Kim M

Fick du inte ens skala vitlök?

2007-06-20 @ 10:15:31
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: DMH/Samuel

Oj, det var en ny version - trots att jag nog passar in på deras "beskrivning"...!
Hoppas din man blev nöjd med sin födelsedag.

2007-06-20 @ 10:39:45
URL: http://detmorkahotet.blogspot.com/
Postat av: Myra

MyrPappa: Mamman kunde ju inte texten! Det var baaara därför hon inte sjöng. *nicka*
Nathalie: Absolut. :)
Liv: Visst är det. :)
Iriz: Trötthet är tröttsamt!
Annika: Vi hade det jättetrevligt. Tack. :)
Jools: Så länge de bara sjunger så för pappa. ;)
Kim: neej *tittar i golvet* inte ens vitlök... :P
Samuel: Du får visa den för dina A:n. :D Maken var så nöjd så.

2007-06-21 @ 12:17:01
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback