Håll reda på sakerna!

Pappor ÄR korkade.
Eller i varje fall så är MyrPappa lite dålig på att hålla koll på allt som har med SmåMyror att göra.

Och det kan han väl få vara då.
Men han får ju räkna med att få det slängt i ansiktet också.

-Var det imorgon ni skulle på kalas? frågade MyrPappa igår vid middagsbordet.
-Jaa. svarar LillMyra. På fredag.
-Var det på fredag? Jag trodde det var lördag. fortsätter MyrPappa.

MellanMyra och himlar upprört med ögonen och säger:
-Börjar Lördag på F, Pappa? Fffff! Flördag, då eller!




(Jenny har förresten fått sin nästa utmaning. Hon fick den tidigare idag, men jag har inte hört hennes reaktion än. *s*
Som vanligt är det på Myra vs Jenny, som vi visar vad vi går för.)

Sagt och Tyckt
Postat av: Jenny

Du kan ta tillbaka din kanga... *muttrar*
;)

Postat av: ullio

Pappor kan, men plastpappor kan rätt bra de också!
Nu åker jag snart.. =)
Kraaaaam!

2007-06-03 @ 01:47:00
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3394
Postat av: Myra

Jenny: Jaja. Nu vet jag ju att du har lyckats iaf. :)
Ullio: Jodå, pappor kan allt. Ibland. *s* Ha det nu räserskoj, hörredu! Lova det. :)

2007-06-04 @ 23:06:39
URL: http://onamission.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback