Go to jail and die

SmåMyrorna såg en film tillsammans med MyrPappa härom kvällen. Det var någon som hamnade i fängelse, och det har varit många frågor om det efteråt.
Huruvida MyrFöräldrarna har lyckats med svar och förklaringar vete sjutton. Igår skrev LillMyra det här:


If you dont behav you will go to gall and stey ther for ever with no food or water and dye.
but if you behav you wont go to gall so you can have food and water wenever you wotoe and you will not dye and sta a liv with your famelly.
So behav or youl go to goll and dye
So do you wonto dye or not
no
well then behav

Sagt och Tyckt
Postat av: Jenny

Det dar ar waleiska da eller ar det mamma som har lart dem att stava? ;)
*ducka*

Postat av: Zandra

Jag har funderat länge på varför det inte finns gästböcker på bloggar? Man kan ju resonera olika, men jag tycker personligen att det är trevligt med gästböcker. Ibland vill man ju bara checka läget, eller fråga hur någon mår, utan att behöva skriva det under ett specifikt inlägg. Så nu har jag och min smarta hjärnhalva, vad som återstår efter helgen, uppfunnit en egen liten gästbok! Än så länge fungerar den så att du skriver och jag svarar, i samma gästbok! Men om du också ordnar din egen gästbok på din blogg svarar man i den ;)! Sprid ryktet! Skapa egen gästbok!

2007-06-27 @ 15:33:10
URL: http://zandy.wordpress.com/
Postat av: Glitter

1) WOW - vá rosacerise..... själv har jag som kaxigast varit lila med super vitblonda inslag, och det var inget emot detta.....
2) hmmm.... vad var det jag skulle skriva?....
3) KRAM från ett regningt Sverige.

2007-06-27 @ 16:38:29
Postat av: palle

Haha, en sån begåvad myra.
Jag lyckades gå upp i vikt p.g.a. för mycket m&m's, flapjacks och currys.. Hehe..

2007-06-27 @ 20:05:53
URL: http://elendil.blogg.se
Postat av: Chitza

Åh - söta, rara LillMyra :)

2007-06-27 @ 20:10:00
URL: http://lifeaschitza.blogspot.com/
Postat av: Myra

JENNY: *kastar saker* Passa dig du!! :D
ZANDRA: Att ha gästbok på bloggen har funnits länge. Det är enkelt och smidigt att lägga in. Jag har testat, men tycker det är onödigt. Min uppfattning är att det inte är värt att ha den.
GLITTER: ja, vad var det du skulle skriva? *s* Kom du av dig pga håret. ;)
PALLE: Ahh.... m&m är livsfarligt. ;)
CHITZA: ;)

2007-06-28 @ 16:11:34
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Jenny

HAHAHAHAHA!
SA nojd blev jag med den kommentaren ;)
Ar du forovrigt medveten om att vi inte har pratat pa typ 100 dar? What's that about?!
:P
Kram pa're!

2007-06-29 @ 13:27:20
URL: http://jennythenanny.blogspot.com
Postat av: Myra

Jenny: Hmpf! Jag ska nog få ner dig på jorden igen! ;)
Ja, what's that about!? Vi har kommit in i ojämna rutiner. Bättring, bättring! ( fast vi pratelipratade lite nyss ju. :) )

2007-06-29 @ 15:43:44
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback