Dear Mums and Dads.

This is just a reminder of the events that will be happening before the end of term.  

* On the 5ht and 6th we will be making pirate maps and treasure chest. Please provide your child with a small cardboard box wich can be decorated and a small collection of bright sparkly shiny things for the treasure inside.
* Friday the 6th will be Pirate Dressing Up Day, so please send your child to school in their costumes.
* On Monday 9th July, Sports Day will be held at 10.00 am.
* Wednesday 18th July will be our Peter Pan Dressing Up Day, when the children can dress up as anybody from the story.
* On Thursday 19th and Friday 20th the children will be able to bring their own games and toys.


Det här gäller enbart MellanMyra, och
utöver det vanliga kaoset.
Sen har LillMyra en lista också...

Så på ett sätt ser jag fram emot sommarlovet iaf.
Och det är bara imorgon kvar.
Sen ÄR det sommarlov!

Sagt och Tyckt
Postat av: Britt-Marie

On Saturday 21th Summer Dressing Up Day
Nu är MyrBarnen vana vid massor av aktiviteter så håll igång.

Postat av: rosflickan

Åh herregud, hur kan ni hålla reda på allt det där? Vi gick till skogen varje fredag -ta med fika.
Och så hade vi utflykter någon gång i månaden. Idrott 2 ggr i veckan. That's enough, I think... fast det lät bra med att hon måste läsa en bok i veckan; ungar läser alldeles för lite, tycker jag.. Vi hade en bok per termin i mellanstadiet. Samma sak i gymnasiet, och även DÅ klagade mina klasskompisar -vuxna människor! Så länge man inte har dyslexi eller dylikt borde man kunna ta sig samman, precis som med matten eller historian eller whatever...
Jag är inte alls pessimistisk idag. Bara lite.

2007-07-19 @ 17:00:56
URL: http://tusenrosor.blogg.se
Postat av: Geddfish

Kikar in lite. Hos dig. Kramelikramen. /G

2007-07-19 @ 20:29:19
Postat av: RackarTuss

Pust.... jag blir trött av att bara läsa det där!
Kram till er alla, inkl MyrMormor. :-)

2007-07-19 @ 21:49:51
Postat av: Linn

hejsan. Sag inte din kommentar hos mig forrns idag :)
Angaende parlsocker - nej jag har inte hittat det har heller, inte ens pa IKEA :( himmla dumt! Sa jag handlade mitt hemma och tog med mig over som jag brukar gora med lite olika saker. (som hjorthornssalt och vaniljsocker och mandelmassa som jag heller inte hittat har)
Hoppas du far en trevlig helg!
/Linn

2007-07-20 @ 09:30:23
URL: http://plingelinn.wordpress.com
Postat av: Myra

Britt-Marie: Tjutt upp!! *lol*
.
Rosflickan: Det är ju det jag inte kan! Haha. Men visst är det bra att de får läsa.
.
Geddfish: Hej hej. Det var ett
tag sen. :)
.
RackarTuss: ZZzzzZZZzzz. *lol*
.
Linn: Jag har nu beställt både pärlsocker och vanillinsocker. Det kommer om några veckor. :D

2007-07-22 @ 22:25:09
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback