Stormvarning

Det stormade och regnade av bara fasen harom natten. Och har i landet av Vaga-vagra-grava-ner-ledningar, sa kan ni ju enkelt lista ut vad som hander lite titt o tatt.
Bade el- och telefonledningar lever sina egna liv, och vi ar nu utan internet sen i torsdagsnatt...
Nu stormar det inte ute langre, men JAG stormar fortfarande.

Det regnar dessutom dagligen, sa hastarna har fatt forlangd vintervila, och hundarna far klara sig utan nagra vidare langpromenader.
Kan ni lista ut hur mycket tid jag har over helt plotsligt!?
Huuur mycket som helst!

Tanker inte skvallra om allt, men lite exempel pa vad jag gjort i dagarna tre:
*Sorterat alla CD-skivor i bokstavsordning.
*Sorterat alla VHS- och DVD-filmer.
*Moblerat om i vardagsrummet.
*Dopt om alla fiskarna. (observera dopt OM)
*Badat bada hundarna. Klippt klor och tagit tandsten.
*Tvattat alla hundfiltar.
*Tvattat och smorjt alla hastprylar.
*Och nu sitter jag pa biblioteket i byn...

Och.
Med tanke pa att maken fortfarande inte kommit pa det mycket hemliga losenordet till min mail, sa skjuts harmed gastbloggsinlagg fram till nasta vecka.
Puh! *torkar svetten ur pannan*

Trevlig helg, och om ni inget vettigt har for er, sa kan ni alltid grava ner nagra ledningar...

Sagt och Tyckt
Postat av: malin och malle

VET PRECIS HUR DET ÄR, HÄR STORMAR DET OCKSÅ OCH REGNAR HAR DOCK INTE BLIVIT STRÖMLÖSA!!MALIN OCH MALLE (HÄST)

2007-01-13 @ 15:58:55
Postat av: Iriz

Ojoj oj!

Värst vad du varit duktig! Här har det shoppats. Igår fick äntligen den barrigaste granen i hela världen respass. Annars har jag nog inte varit så värst duktig alls faktiskt!
Ha en bra helg, kram I

Postat av: Glitter!

Hej!
Pust - då kan man andas ut.... inget har hänt med vår MyrDrottning....:-)
Det är nog bara så att det kommer hända allvarliga saker med det Engelska televerket om dom inte skärper sig så att Myra kan blogga! (skrattar)
Men - när du kan måste du och MyrMormor kika in i min blogg och läsa..... (fnissar)
Kram, Glitter!

2007-01-13 @ 21:33:36
Postat av: Sabina

Varharallaåäötagitvagen???

Trodde nästan att du hade övergivit bloggen...

Men skönt att ha dig tillbaka:)

2007-01-13 @ 22:26:12
URL: http://grewe.blogspot.com
Postat av: Johanna

Storm är aldrig kul...

2007-01-13 @ 23:37:10
URL: http://rixpucko.blogg.se
Postat av: Kottemor

Jo kan väl hålla med om att biblioteket ej är allra bästa platsen att lyssna på musik utan hörlurar;)

"Döpt OM alla fiskarna"
Hahahaha,då har du nog aningens för mkt tid över...

Här är det lite samma tillstånd.
Tvättar och fixar här hemma,Nelson VÄGRAR gå ut!
Man är i en liten bubbla här hemma.
Men jag är då ej på långa vägar så duktig som du är,som du står i!;)

Här har träden börjat falla runt om vårt hus,hoppas det håller sig utanför tomtgränsen bara,burr!!

Kramar!

2007-01-14 @ 13:07:00
URL: http://www.ilasprivatespace.blogspot.com/
Postat av: filosofen

*fniss* :D en stycke rastlös myra...hur många varv har du lyckats klättra på väggarna? ;) Jag är djupt imponerad av cd skivorna i alfabetsordning...och fiskarnas namn.Hur många fiskar har ni? kram på dig!

Postat av: Kim M

Hahaa, döpt OM! :)

Mina skivor är alltid i bokstavsordning, allt annat vore ju jobbigt.

2007-01-15 @ 07:26:06
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: Iriz

Hej! Har dom inte fixat ledningarna än......??.... nehej!
Här är allt sig likt. fötterna upp och huvudet ner, typ.
Önskar dig en bra ny vecka!
Kram Iriz

2007-01-15 @ 11:21:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8643/
Postat av: Bloggerlina

Men gud vad effektiv du är!! Kan inte du ta flyget och komma hem till mig och hjälpa mig med alla flyttkartonger som är kvar och cd-skivor och dvd-skivor som behövs sorteras in!!?? PLEEEAAASE!!!?? Jag hänger inte riktigt med, Myra, men vad i allsindar har hänt med din dator?? Varför sitter du i byn!!?? *fnittrar jättemycket* Kram kram hug hug Bloggerlina

2007-01-15 @ 15:52:43
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback