Jag har slutat pussas nu,

och det har varit kanonvader i flera dagar.
Spenderar saledes mestadels av dagarna utomhus.
Eller iaf hemifran.

*tretimmars tjejlunch.
*extra pyssel med hastarna.
*extra pyssel hos hastarna.
*strandpromenader med hundarna.
*barhjalp at G, som kopte hastfoder for flera manader. *pust, stank o ston*
*fika pa Sidolis.

Det ar bara nagra saker av det som hunnits med.

Men det ar konstigt.
Ju mer jag har for mig om dagarna, desto mindre har jag att skriva om.
Borde det inte vara tvartom??


Sagt och Tyckt
Postat av: Glitter!

Tja - vad vet jag?
kanske har du så kycket att skriva om att du helt enkelt inte kan välja?
tretimmarsstjelunch.... *blink* låter verkligen inte fel!
Tjoho från Glitter

2007-01-25 @ 15:17:52
Postat av: Glitter!

Tja - vad vet jag?
kanske har du så kycket att skriva om att du helt enkelt inte kan välja?
tretimmarsstjelunch.... *blink* låter verkligen inte fel!
Tjoho från Glitter

2007-01-25 @ 15:18:42
Postat av: Glitter!

Tja - vad vet jag?
kanske har du så kycket att skriva om att du helt enkelt inte kan välja?
tretimmarsstjelunch.... *blink* låter verkligen inte fel!
Tjoho från Glitter

2007-01-25 @ 15:18:57
Postat av: Johanna

Tackar för gratulationen :)Flytta ska bli skönt! Från 26 kvm till 45! Kanske svårt att hänga med i utvecklingen när Internet verkar vägra fungera?!? Det var väl inte ett U-land du bodde i? :P Ha dé gott!

Postat av: Johanna

Tackar för gratulationen :)Flytta ska bli skönt! Från 26 kvm till 45! Kanske svårt att hänga med i utvecklingen när Internet verkar vägra fungera?!? Det var väl inte ett U-land du bodde i? :P Ha dé gott!

2007-01-25 @ 15:32:12
URL: http://rixpucko.blogg.se
Postat av: Malde

Ja, det är märkligt att man inte har så mycket att skriva om då. Nu när vi röjer och har oss så "hinner" jag inte skriva så mycket heller :( Jag tycker att du är duktig som hinner så mycket hästpyssel! Ha det så bra!

2007-01-25 @ 15:33:34
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: Nika

men duh...är du inte helt slut. Jag får ågren för jag har bara hunnit med morgonfikan....
Jag tror det är så att när man sätter sig ner och inte har för mycket runt sig det är då man börjar reflektera och får skrivklåda....
ha det bäst vännen
kram

2007-01-25 @ 15:43:54
URL: http://blogg.expressen.se/undersolenicinci/
Postat av: Synthloppan

Låter supertrevligt =)
Hade också gärna gjort vad _jag_ vill i några dagar.
Kan bara småle åt förra inlägget... du, fler barn, och dess utom en pojk........

2007-01-25 @ 16:04:14
URL: http://synthloppan.blogg.se
Postat av: batbut

Hm.. inte utan att jag blir lite avis. Själv far jag som ett torrt skinn mellan uppdragen iförd mamelucker!

2007-01-25 @ 21:03:20
URL: http://batbutathome.blogspot.com
Postat av: Kim M

Du kanske är så där busy att du inte hinner tänka på de stora, superduperviktiga ämnena och därmed har du inte mycket blogga om.. Hmm... Just a thought, dear.

2007-01-27 @ 08:35:39
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: Myra svarar

Vad ni upprepar er! *s*

Glitter: Ja, ja, ja. Tretimmmars tjejlunch ar aldrig fel. :)
Johanna: U-land. Ibland undrar jag faktiskt... *s*
Malde: Jag prioriterar hastpyssel framfor husarbete. ;) Inte alltid sa smart...
Nika: Jag vilar sen. :) Och det stammer nog. Nar jag far runt sa reflekterar jag inte alls... ;)
Synthloppan: Det ar guld vart att fa gora som man vill. Sjalv. Det innefattar INTE fler SmaMyror. *s*
Batbut: *s* Du far iaf en massa vettigt gjort i TrollSkogen. Till skillnad fran har... ;)
Kim: I like your thoughts, love. ;)

2007-01-27 @ 13:31:40

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback