Tassande fotspar hordes fran hallen

Jag tittade pa klockan. Kvart over tva.
-MellanMyra. Ar det du? viskade jag.
MellanMyra tassade fram till dorren och kikade in i sovrummet.
-Vad gor du? fragade jag.
-Jag skulle bara hamta min gitarr. svarade hon.
-Gitarr? Du har ingen gitarr. Hopp isang med dig.
-Ok. svarade hon, ryckte latt pa axlarna och forsvann in i rummet.

Vadda ga i somnen. *s*



Forresten sa ar det MyrMormors alldeles egna dag i dag. Hon blir ett helt ar aldre klokare.
MyrGrattis till dig!

Sagt och Tyckt
Postat av: Sabina

Hahaha ja det är inte lätt att sova å gå och leta efter gitarren samtidigt, men mellanmyra kan:)

Grattis till myrmormor.

Postat av: Iriz

Hej där!!!!

Låter som du haft en ljuvlig måndag! Jag fick inte höra harpmusik på vägen till jobbet, men det blev en bra måndag ändå. I morgon är vi lediga småttingarna och jag. Eller lediga och lediga, klockan halv åtta kommer det en elektriker hit. Och på em tar de stora killarna med en kompis hem och klockan fem till sex har vi tennis och sedan ska kompisen äta med oss, men annars är vi lediga....

ha´det så bra!

Kram I

2007-02-05 @ 21:56:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8643/
Postat av: BagLady

Hon kanske ville spela på Myrmormors kalas? Jag har just kommit hem och kan rappertera att hon blev vederbörligen uppvaktad med både sång och hurrarop. Många kramar till er alla!

2007-02-05 @ 22:03:01
Postat av: Fröken K

kramar om dig en lång stund, det var så länge sedan. Och jag skulle snart vilja gästskriva i din blogg. jag vann ju också har jag blivit påmind om :)
Hoppas du snart får en dator med prickar på..kramas

2007-02-05 @ 23:04:36
URL: http://frokenk.blogspot.com
Postat av: Nika

klart vi skickar ett grattis till Myrmormor.........JAG SA JU ATT BIG LOVE VAR KNEPIGT BRA PÅ NÅT SÄTT!!!den är så sjuk så man vill inte missa ett endaste avsnitt....
Är du fortfarande hänvisad till bibblan??
kram till er alla

2007-02-06 @ 01:40:39
URL: http://blogg.expressen.se/undersolenicinci/
Postat av: Malde

Ja, så länge hon bara letar efter en gitarr så är väl allt bra :)

En mig närstående pojke nu i övre tonåren, då barn, gick upp på natten, öppnade innerdörren och kissade i sin fars skor. En annan mig närstående nu vuxen man gick in i garderoben och kissade i sina gummistövlar som pojke. En tredje mig närstående började möblera om i vardagsrummet när han sov. Det är märkliga ting som händer på nätterna ;)

2007-02-06 @ 09:30:01
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: ullio

*asg*

Rebecca gick också i sömnen för ett par dagar sen.
Jag sov hos en kompis, och någonstans mitt i natten öppnar Rebecca dörren till sovrummet där hon och kompisens dotter låg och sov och säger "Mini, kom nu."
Min kompis sänker volymen på tv´n och frågar om något hänt, men får inget svar. Hon går till rummet och frågar Rebecca vad det var som händer, och då berättar hon att mini sagt att hon ville byta plats så hon var tvungen att stänga av. Detta berättas under en massa "vahetterre, vahetterre."
Stänga av vad? Ingen som vet. Och mini hade inte sagt något alls, hon sov som en gris! =)

2007-02-06 @ 14:46:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3394

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback