Mardrommar

Tro inte att jag tanker fortsatta sa har.
Inatt kunde jag inte sova.
Dromde om
kalorier och madde illa.
Satt pa toa i nastan en timme och trodde jag skulle fa pahalsning av Ulrik.
Somnade forst da jag hade den psykologiska hinken brevid sangen.

Tanker fran och med nu inte agna en endaste liten tanke pa vad jag ater.
Det har alltid funkat innan.
Och ska funka nu ocksa. *nickar bestamt*

LillMyra vagrar gora sig av med sina favvisjeans.
Vad jag an kommer med for forslag sa skakar hon trotsigt pa huvudet.
Och det ar nu fjarde dagen i rad som hon har dem pa sig.

De ar alldeles for korta.
Hon har vita strumpor.
Och svarta lagskor.

Hon ser precis ut som Michael Jackson.....

Sagt och Tyckt
Postat av: Kottemor

Urtjusigt med de jeansen,särskilt med den kombinationen;)
*fniss*
Ibland har de små kottarna en väldig massa vilja...

Många kramar från mig med munnen full av godis;)

Postat av: Jenny

Ja, ATT du aldrig lar dig att lyssna, man SKA inte tanka for mycket, pa nagonting alls! ;)

Har du provat att faktiskt visa henne en bild pa Michael Jackson? Hon kanske forstar da :P

2007-02-21 @ 14:38:57
URL: http://blogg.aftonbladet.se/7574
Postat av: Victoria

Du kanske kan sy på tyg längst ner, så de inte blir för korta längre..? Men det kanske redan är ett förkastat förslag?

2007-02-21 @ 15:55:08
URL: http://sunnyswede.blogspot.com/
Postat av: Iriz

Du mådde väl illa för att du stekt pannkakor utan fläkt....!?

Jag mådde illa för att jag vräkt i mig en rulle Strong Salmiak och en Marabou Choklad med luftbubblor..... Idag ska jag träna! Och så har jag dragit upp barn i backen och så har jag skottat... (Så jag ångrade den där godisfrossan igår kväll som du förstår...)

2007-02-21 @ 16:56:35
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8643/
Postat av: Nika

Hej vännen

men det kan väl vara kul med en liten Michael ...hihi...lite moonwalks och så. Hoppas du känner dig bättre. Här är det full rulle och lite tid till bloggande....men det lugnar sig väl så småningom.
kram till er alla

2007-02-21 @ 21:08:36
URL: http://blogg.expressen.se/undersolenicinci/
Postat av: Asfaltmamman

Heheheee...Michael Jackson is in the HOUUUSE...Aooowwwwwww (asfalten kör en snabb electric boogie, vickar på höfterna och slänger upp ena benet, sätter ned det blixtens hastighet...just like Mr Jackson...Who's Bad?). Lycka till med att få av henne favvisjeansen. Been there, tried that...and it ain't workin'. Det är bara att rida ut stormen, så kommer det av sig själv. Eller i, om man har en släng av elakhet i sig (comme moi), så är det advisable att köra historien om att silverfiskar faktiskt kan residera i kläder också, om man inte tvättar dem tillräckligt ofta...Tjoff, tjoff sa det, så låg Lilltjejens brallor i tvättmaskinen (varifrån de sedan "mystiskt försvann") och hon har inte velat ha ett par byxor på sig mer än två dagar i rad efter det. Again, pedagogics, smedagogics...Kramisar från militärskolan i Alby.

2007-02-22 @ 04:04:16
URL: http://albyhills.blogspot.com/
Postat av: Karin

Hehe.....låter precis som min gubbe, han gillar sina jeans och använder ingenting annat än vita tubsockor...ja, sen har han ju tofflor till detta (riktig bonde).
Och mina protester hjälper inte, inte ens att kalla honom just Michael Jackson.....
hihi

2007-02-22 @ 09:09:41
URL: http://rachel99.blogg.se
Postat av: Kim M

Oj, oj. Det låter allvarligt. MJ:s stil har ju aldrig varit en favorit...

2007-02-22 @ 09:27:04
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: Myra

Kottemor: Fattar inte att det kan bo så mycket vilja i en så liten kropp... ;) Och du: Spotta ut godiset!
Jenny: Lyssna? Hmm... Jag brukar lyssna pa radion. Räcker inte det?
Victoria: Då blir det ju inte SAMMA jeans, ju! Begriper du väl. *s*
Iriz: Strong Salmiak! Ge mig, ge mig, ge mig! För nu struntar jag i kalorierna. ;)
Nika: Ska se om jag kan lära henne Moonwalk. :) Och stressa inte för mycket nu!
Asfaltis: I hear ya! I can be cruel! Silverfiskar. *ler elakt*
Karin: Haha. Är hans jeans också för korta?
Kimman: Låååångt ifrån favorit! Tips på botemedel? ;)

2007-02-22 @ 12:38:36
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: PiaLiaLottaPotta

Hahaa! KAn se mini-Jackson framför mig! Hihi! Ungar e ju hääärliga!
Kram på dig... Kolla in min blogg! (Meddelande till DIG!)

2007-02-22 @ 23:18:11
URL: http://pialialottapotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback