Gästbloggar hos Myra

I min tidigare tavling sa erbjod jag att de som svarade ratt skulle fa aran (?) att gastblogga hos mig.
Den alldeles underbara landskompisen Jenny, ar forst ut med att ha sitt inlagg fardigskrivet.
Hall till godo.

:D


Utlanning i England.
 
Jo, jag och Myra har ju bada fatt erfara vad det innebar att vara svensk i detta fullkomligt sjuka land. Det ar inte lite forvantningar vi har pa oss, vi ska ju for josse namn leva upp till Svennis och Ulrika Jonsson. Detta innebar alltsa; Anorexiasmal och blond med en forkarlek till gladiatorer som har pumpat i sig lite val mycket steroider for att vara normalt funtade, ELLER medelalders, halvflint och gubbsjuk landslagskapten.
 
Det ar ju ganska latt att forsta vem som ar vem av oss liksom! Jag menar, min lilla prins HAR faktiskt en alldeles egen landslagsuniform, och jag AR faktiskt gubbsjuk, aven om det kanske inte ar i ordets ratta bemarkelse ;) Och Myra ar val egentligen ingen Ulrika heller, men hon hade inte sa mycket att valja pa eftersom jag snodde den basta!
 
Skulle det nu vara sa att ingen av dessa modeller funkar sa gar det alldeles utmarkt att bara vara blond med matten 150-60-90, munnen formad som ett O samt en garderob som bestar av tradar som sitter ihop med kedjor for att skyla allt det dar pa kroppen som INTE rakar vara kon- eller brostrealterat. Det har med att prata far det inte vara tal om, det vet ju alla att svenskor har sex och haller tyst.
 
Vi gor dock vart basta for att representera Sverige i denna soppa av konservatism, hall for all del utkik pa utlandsnyheterna, for man vet aldrig vad som hander och sker nar vi har var bloggtraff! ;)

Sagt och Tyckt
Postat av: ullio

Ooh, ni menar alltså att JAG är en legend där i landet-långt-borta? (Jag HETER faktiskt Ulrika Jonsson, OCH är född samma datum som THE Ulrika, men inte samma år.)

=)

Postat av: Jenny

Du ar en legend i alla lander ;)

(efter mig och Myra saklart!)

:D

2007-02-02 @ 19:56:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/7574
Postat av: Myra svarar

Ullio och Jenny: Ni tva, ni tva... *suckar uppgivet och skakar pa huvudet*

:P

2007-02-03 @ 15:17:37
Postat av: Sabina

Då får man hålla lite koll då:)

2007-02-03 @ 22:20:30
URL: http://grewe.blogspot.com
Postat av: Bloggerlina

Trevlig med gästbloggar! Och det kan ju inte vara lätt att försöka leva upp till Svennis och Ulrika J! Eller förresten - det kanske det är...nu har jag blivit förvirrad som vanligt. Får jag skylla på att jag är söndagsseg?? *skrattar*

2007-02-04 @ 17:18:19
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/
Postat av: Kim M

Gästbloggeriet var en strålande idé!

2007-02-05 @ 08:12:17
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: Jenny

Ehrm... det ar val aldrig sa att jag sankte ditt antal snittbesokare nu?

;)

2007-02-05 @ 11:38:58
URL: http://blogg.aftonbladet.se/7574
Postat av: Klarakajsa

Som jag skrattat!
Go and have sex"... jisses, kanske kommer det en myrunge snart då??
Ha det bra, där i ert knäppa gästland!
klarakajsa

2007-02-05 @ 11:40:32
Postat av: Myra svarar

Sabina: Hall ogonen oppna. *s*
Bloggerlina: Nej, just det. AR det latt. Eller ar det INTE latt? *ler*
Kim: Jag har BARA stralande ide'er. *hakel*
Jenny: VAR har du gjort av mina lasare??? Finns de hos dig nu, eller? *lol*
Klarakajsa: Hehe. Neej, inga fler MyrBarn pa vag. Men hon tjatar, MellanMyra. Det hysteriska intresset grundar sig i att hennes larare ar gravid... :)

2007-02-05 @ 18:21:39

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback