Beauty salon a la Myra

Oj vad vi har duschat, valt kladet och fixat frisyrer idag.
Himmel.

Men Valentine Party, here they come!

:D

Sagt och Tyckt
Postat av: Myrmormor

Vill se kort på de små......

2007-02-16 @ 13:04:58
Postat av: Jessie

Åhh va roligt :) Jag vill oxå gå på valentine party...

Postat av: Kim M

Och du då? Är du råsminkad och uppklädd ända till de blekta tänderna? Ett glas i den välmanikyrerade näven? Bildbevis, tack.
:)

2007-02-17 @ 08:40:26
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: Myra svarar

MyrMormor: Jassa, det vill du. ;)
Jessie: Ja, det hade varit roligt. ( Om det varit nagot hogre medelalder... *s* )
Kim: Shut up! *s* Jag hade iaf duschat bort hastlorten, och filat naglarna. ;)

2007-02-17 @ 15:42:30
Postat av: ullio

Vad bra att de kom fram, BÅDA TVÅ! *skratt*
Blev liiite orolig när jag läste gratistidningen på tunnelbanan imorse om de 75 000 brev som försvinner i posthanteringen varje år!
*s*

2007-02-19 @ 08:20:52
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3394

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback