Oh himmel!

Jo, den syns idag. Himlen. Som lite trevlig omväxling.
Det mesta av vattnet i hagen har sjunkit undan, det blåser lite mindre och solen tittar fram en hel del. Livet återvänder så smått.
Men LillMyra är fortfarande inte ok så vi får hålla oss hemma idag med.

-Vad ska vi göra idag, då? frågar jag.
-Jag vill gå på datorn. svarar hon kvickt.
-Inte hela dan väl?  
-Joo.
-Jaha. Vad ska jag göra då?
-Du ska duscha!
-Hela dan?
-Jaa.

Sagt och Tyckt
Postat av: Sabina

Härligt att veta vad man ska göra HELA dagen, risken
är att du ser ut som ett russin efteråt bara=) *ASG*
Hoppas hon kryar på sig snart.

2007-12-07 @ 16:30:46
Postat av: Bloggerlina

Så MyrMamma luktar illa och måste duscha hela dagen eller...?? *asg!!*

Bidde du till ett russin? Passar ju bra nu när det är juletid och glögg-tid, bara mandeln som fattas nu när du ändå har blivit till ett russin! *fnitter*

Postat av: Britt-Marie

Svårt att välja.
Härligt att få äga datorn en hel dag.
Jag älskar att duscha. Varmt inte kallt.

2007-12-07 @ 17:51:31
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10482/
Postat av: netha

Ja då skall du bli ren då! :-)
Ja jösses vad vi har det blött på väg ner till hagen, samt i hagen, samt utanför stallingången, jag tror vi har det blött överallt.

2007-12-08 @ 00:07:35
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: Märtagreta

Jag har också duschat, inte hela dagen men en god stund för att återfå ett hår som inte står... (jag var på fest igår... och det var sextiotalstema... jag hade en hel sprayburk i kalufsen). Nu börjar jag dessutom nykta till... tror jag sjunker ner i soffan, som en äkta Myrdrottning.

2007-12-08 @ 10:20:12
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Myra

Sabina: Men eller hur. haha

Bloggerlina: MyrMamma luktade nog blöt häst.. *urk* ;)
Russin kan du vara själv, hörredu! haha

Britt-Marie: Samma här. Men heeela dan!? Nej tack. :P

Netha: Skimrande! :D
Här är så blött så hästarna har inte legat ner utomhus på sex dagar nu. Tycker nästan lite synd om dem, men är tacksam över rena täcken. ;)

Märtagreta: Lika mycket som jag är drottning i MyrStacken, så är du drottning i det Märtagretska palatset, och det går inte av för hackor! Detta trots baksmälla och spretigt hår. :)

2007-12-08 @ 15:41:39
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Petra

hahaha, det låter som om du fick dagsplaneringen undanstökad lätt ;)

2007-12-11 @ 00:24:13
URL: http://www.metrobloggen.se/petra

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback