Myras lördag

Hela MyrFamiljen har varit vakna till och från hela natten. Det har blåst, regnat och haglat så jag var ett tag helt säker på att vi skulle vakna upp någon helt annanstans då huset flutit iväg. Eller åtminstone att det skulle vara översvämning på nedervåningen.
Oraklet Myra har sällan fel, men nu hade hon det. Tack o lov. Och var tom glad över det.

For ner till hästarna vid halv nio och bytte täcken på dem. Det hade visserligen inte gått igenom något, men jag byter hellre för tidigt än för sent. Stod och trängdes med både hästar och hundar i vindskyddet medan regnet vräkte ner. Det är helt sjukt vad det regnar!

Hem, frukost, dusch och sedan kröp jag i pyjamasen tog jag kväll.
Då var klockan tio i elva.
Så får man väl göra ibland.



Edit: Och nu kom posten! Med paket från Fröken Evans! Fyllt med saltlakrits! Gulle, gulle du!
På måndag är det jag som postar vinägerchip. :)

Sagt och Tyckt
Postat av: Catja

hahahaha, jag tror jag dööör! Läste fel och fattade ingenting... jag läste: "Hela MyrFamiljen har varit NAKNA till och från hela natten. Det har blåst..."
Ibland undrar man ju hur man tar sig igenom vardagen utan att riskera livet. (eller det kanske man gör utan att veta om det...?)

Postat av: Myra

Catja: Haha. Jo, men det stämde ju det också. För vissa av oss. ;)

2007-12-01 @ 17:29:34
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: evans

Vad bra att lakritset har kommit fram!

2007-12-01 @ 20:28:52
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Myra

Evans: Mer än bra! :)

2007-12-02 @ 12:28:46
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: MissyElliot

Bry dig inte om vad min syster skriver, hon är lite snurrig. NAKNA, jo jag tackar jag!

Den där Evans är en hygglig prick som såg till att du fick lite saltlakrits....
:-D

2007-12-02 @ 19:10:56
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback