Vi har det bra...

...vi här bak i bilen.

Hur har ni det?

(Nu är det som så att min kamera inte tycker om att filma, bara fota, så den stänger av sig själv ibland. Därför fick ni inte höra hela.
Det fick vi. Ungefär arton gånger till. Stackars er oss.)


(
Jo, jag börjar faktiskt bli (be)sviken. ;) )

Sagt och Tyckt
Postat av: Asfaltmamman

Men guuuuuuuuud så gulligt !!! Ah, får värsta flashbacks till när Lilltjejen var yngre och sjöng med i den här låten hon också.
Hälsa Småmyrorna att jag tror på framtida sångkarriärer för dem! :o)
Kram/Asfalten

Postat av: Jenny

Korde inte Myrpappa lite VAL fort?
Va, va, VA?!
(jag far besok ikvall. Du vet... besooook. Vet inte om det gor saken battre eller samre, men just nu kanns det bra. Fraga mig pa sondag :|)

2007-08-24 @ 13:45:12
URL: http://jennythenanny.blogspot.com
Postat av: sofia

Hittade precis hit. Vart bor du om man far fraga? Bor sjalv i USA just nu och langtar som tusan efter svenskt losgodis!:)

2007-08-25 @ 06:23:40
URL: http://sofiaiusa.webblogg.se
Postat av: Catja (syster till MissyElliot)

Just precis den låten fick jag åxå sjunga med till när jag och systern var på väg hem från vår mormor i veckan. Systern 4-åring tycker att det är sååååå bra och trallade med för full hals (kan inte orden egentligen med det funkar ju ändå...).
Trevlig blogg förresten... :)
/Catja

2007-08-25 @ 11:05:12
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: Asfaltmamman

Men hallåå Myra...Nu har det gått en hel dag och du har inte skrivit nåt mer...är ni ute på galej nånstans eller har Warner signat Småmyrorna?
Kramis från Asfalten

2007-08-25 @ 19:10:31
URL: http://albyhills.blogspot.com/
Postat av: Märtagreta

Oj, det slår mig att snart är jag där igen, vi körde Lejonkungen, HELA resor från Jämtland till Gotland under några år innan vi flyttade hit, det är 70 mil...
Kram på er alla!

2007-08-25 @ 19:58:11
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Sabina

Herregud så gulligt det där lät=) Men 18 gånger, hehehe men får lov att gratuelera=)
Jag har oxå plågats av denna sång, men värst är nog när min son tvingar mig att lyssna på kizz om å om å om igen.
Nä nu ska jag lyssna igen, hoppas din helg har varit bra.
Kram

2007-08-25 @ 23:20:48

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback