Soliga dagar ger sömnbrist i MyrStacken


Då dagarna ser ut så här:
och kvällarna så här:
och man mestadels är ute på fartfyllda äventyr, så blir SmåMyror fasligt trötta och får för sig massa konsigheter.

Tex sånt här:


Jag undrar jag, om det går över till vintern, eller om det är en kronisk åkomma...

Sagt och Tyckt
Postat av: Malde

Jaja, hon ligger i alla fall på något och under något så se det positivt... Minns så väl när vår dotter blev trött och somnade... Vi letade som tokar, bl a i hennes rum men kunde inte se henne någonstans. Det visade sig senare att hon hade lagt sig längst ner i bokhyllan (dold från dörren) och somnat med rumpan i vädret. Jag tog kort på henne, och har nästan lovat henne att det blir den bilden vi förstorar när hon tar studenten ;-) Hon skrattar själv åt bilden idag, som tur är!


Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback