Sakletarjakt

MyrPappa är på väg hem från Skottland, där han har tillbringat helgen. Han befinner sig i skrivande stund någonstans på de brittiska vägarna.
Samtidigt så springer det omkring en stycke MyrMormor och MyrFarmor på Stansted, med resväskor i släptåg och andan i halsen. Hittar de till busshållplatsen innan bussen går? Och är det rätt buss de hoppar på?

Jag hade tänkt att ta emot resenärerna i ett välstädat och skinande rent hem, där bordet är dukat och maten står färdig i ugnen.
Det går sådär...

Jag har miljoner och åter miljoner undanflykter till att inte behöva ta tag i saker och ting. Dessutom hittar jag massa saker när jag väl börjar röja runt. Saker som fångar mitt intresse, saker som pockar på uppmärksamhet, och tom saker som skrämmer.

Nyss hittade jag Gollum i dubbelsängen...

Sagt och Tyckt
Postat av: MissyElliot

Om det är positivt eller negativt med en Gollum i sängen låter jag vara osagt!
:-)
(ps. thanx för peppningen ds.)

Postat av: Catja

Jag vet precis hur det är att hitta undanflykter. Själv tittar jag sällan på nyheter (men annars tittar jag nästan på allt som visas på dumburken) men när det skall pluggas, städas eller diskas så är de där nyheterna plötsligt jätteintressanta! haha

2007-08-27 @ 17:44:39
URL: http://Cajalainen.blogg.se
Postat av: Malde

Det ser ut som en mycket sötare Gollum om man jämför med originalet *smile*
Undanflykter för städning mm är MYCKET lätta att hitta på, konstigt nog *visslar och tittar i taket*

2007-08-27 @ 20:55:51
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: sofia

Ar han eller du fran Wales? Eller kande ni bara for att flytta? Sofia

2007-08-27 @ 22:20:02
URL: http://sofiaiusa.webblogg.se
Postat av: Myra

MissyElliot: Jag har inte heller något svar på det... *s*
.
Catja: Nyheter kan vara vansinnigt intressanta. Det gäller även dpkusåpor och barnprogram. :)
.
Malde: Gollums lillasyster, kanske. Haha.
Och just när städningen
hägrar så är jag oftast fullbokad. Mycket konstigt. P:
.
Sofia: Ingen av oss. Det är Makens jobb's fel från början. Sedan blev vi kvar. :)

2007-08-30 @ 14:32:38
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback