Lycka är...

...att hitta en bortglömd

inklämd i facket i kylskåpsdörren. Bakom salladsdressingen.

Perfekt att varva med saltlakris.

Sagt och Tyckt
Postat av: Malde

Skicka hit dajmen, jag behöver minst ett kg just nu för nu är det kokta fläsket stekt :-(

Postat av: BagLady

hur gammal var dressingen? passa på att be MyrMormor
städa lite, så kan hon passa på att glömma/gömma lite godis på nåt bra ställe, som du kan få veta när du tror att allt är slut. kramar till er alla!!

2007-08-29 @ 19:55:34
Postat av: Chitza

Mmmmums!
Dajm...bjuder du på en liiiiten liiiiten bit?
Sitter här på landet utan godis och älskling *snyft*...så en liten bit kan jag väl få? ;)
Har haft fullt upp, därav mitt uppehåll i nästan allt. Nu när jag är taggad och har tid över så hänger datorn eller rättare sagt inte modemet (vi som skulle få bredband i fjol i november - jojo)med - suck - tar mig in till alla raringar och kan läsa men kan inte kommentera hos alla, ska testa igen.
Läser bakåt i din blogg och får mej flera välbehövliga skratt. Tack vännen!
Och du, lakritsen - den får du äta själv - lovar att inte norpa en endaste liten lakritsflisa.
*koppp*
/ Chitza

2007-08-29 @ 22:31:22
Postat av: Malde

Vid närmare eftertanke behöver jag nog två kg.
Kram

2007-08-30 @ 01:21:37
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: Myra

Malde: Jag skickar dig all styrka jag kan frambringa. Och det är inte lite det. Fråga mor min...
.
BagLady: Dressingen var inte alls gammal, men den var ett bra 'lock' över daimen. :D MyrMormor tycker inte om dina ideér. Det gör jag!
.
Chitza: Du är snäll du. Som låter bli min lakrits. :) Men du kom försent. Daimen tog slut... ;)
Hur har det gått med potatisen?? Hihihi
.
Malde (igen): Lägger till lite svordomar och djävlar anamma också, så ska du se att det går vägen! *muttrar och svär*

2007-08-30 @ 14:26:13
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Malde

Myra: Jag är MYCKET glad att ha hittat till din vrå på internet. Tack för att du finns! Kramar

2007-08-30 @ 15:37:01
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: Kim M

Haha. Lycka är bäst!

2007-08-30 @ 20:54:07
URL: http://kimmilrell.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback