Envis liten Ful

Vi har mängder med vildkaniner hos hästarna. Tidiga mornar och sena eftermiddagar kan det sitta upp emot 20 kaniner på ett och samma fält.

Kan ni gissa var de bor?



Då de alltid är för snabba ner i sina hålor, så går energin åt på SmåMyrorna istället.


(Det var här jag tänkte skämta till det om att träna kamphundar på barn, men av hänsyn till känsliga läsare så låter jag bli. :) )

Sagt och Tyckt
Postat av: Jenny

Hahaha!
Jag tankte pa det. Det var soligt nar jag landade i London, men nar jag akte flygbussen b;ev det skitgratt. Moahahaha.
Horru, sno maken feleton och ring snart da!
;)

Postat av: Anna-Lys

Alla har vi olika djuriska sidor och behov ;-)
(( kram ))

2007-08-19 @ 13:31:14
URL: http://anna-lys.blogspot.com
Postat av: Myra

Jenny: Ja *lol* Jag ska fasen skriva ett inlägg om det. Så alla får veta! Hehehe
.
Anna-Lys: Haha. Visst är det så. ;)

2007-08-19 @ 14:24:49
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback