Var fan är min sovmorgon?

Hur kan man vakna före 06 en söndagmorgon? Alldeles självmant.

Maken ligger brevid och befinner sig troligen i den djupaste sömnen. Han rör inte en fena. Tur han snarkar (haha. där fick jag fram det!) annars hade jag varit tvungen att peta på honom.
SmåMyrorna, som båda två har hamnat i MellanMyras säng, ligger och håller om varandra och andas lugn och stilla. Jag smyger tyst ut från rummet igen.
Hundarna tittar yrvaket på mig då jag tassar ner för trappan, och jag kan riktigt höra dem; 'Vaaad gör du uppe nu?'. De säger dock inte nej till morgonrundan.

Men jag är trött. Jag har definitivt inte sovit färdigt. Och vi kan väl gissa på att jag slumrar till på soffan, lagom till att terroristerna där uppe vaknar till liv och dundrar ner för trappan...

Sagt och Tyckt
Postat av: Malde

Hoppas att du har hunnit sova middag... TROTS Myrterrorister av varierande storlek.

Har tagit nya bilder i trädgården bland annat.

Postat av: Ivana

Det är så typiskt, jag vaknar också alltför ofta, alltför tidigt medan min käresta ligger & sover djupt även om granater faller omkring haha!

2007-04-29 @ 21:34:07
URL: http://pimpgizmo.blogspot.com
Postat av: Myra

Malde: Sova middag!? Åh nej. Har man gått upp i det här hemmet, så hamnar man inte i sovställning förrän efter att SmåMyrorna är kklubbade för kvällen. Totalt omöjligt innan dess. *s*

Ivana: Ja, men varför gör man det? Jag är hopplös. FÖRKLARA för mig! :D

2007-04-30 @ 10:04:57
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback