Inget ont

som inte har något gott med sig.

Det dödliga viruset (jo-ho-hooorå) som rasar i mig, har fått mig att sitta still ovanligt mycket. Flera dar i rad.
Men jag har inte bara latat mig, det är jag för rastlös för.

Jag har fnulat lite också. Med saker som jag tänkt göra lääänge, men inte tagit tag i.
Inte så mycket för att jag inte haft lust, utan mest för att jag sällan (läs aldrig) har med mig datorn när jag är ute och far.

Nu har min älskade lilla laptop bott i knät på mig fleeera timmar om dan, och jag har fixelurat med än det ena, än det andra. Jag har även engagerat MyrPappa, som blir lika glad *harkel och host* varenda gång han blir tvingad ombedd att rätta till efter hjälpa mig.

Ta er en titt under MyrFamiljen, vet ja'. ----->

Och sen tycker jag absolut att ni ska ta en kik hos Myra vs Jenny. Också ----->
Det är ju där det händer! ;)

Sagt och Tyckt
Postat av: Ivana

Jag kan inte heller sitta still när jag är sjuk, det är kanske inte så smart när läkare säger att jag måste vila men jag mår minsann mycket bättre av rörelse :)

Hoppas du kryar på dig snart

Postat av: Nathalie

Nämen vad är det jag läser, är lilla Myra sjuk?! Ujujuj... Krya på dig!! Vi vill inte ha några sjuka myror inte.

2007-04-17 @ 19:52:30
URL: http://lockigare.com/blog
Postat av: Anonym


Måste faktiskt erkänna att jag gillar färgen du valt härinne ... mycket behagligt! Ska vandra vidare enligt upplagd färdplan ovan :-)

Myrstigen nästa ... tag plats ärthjärnor :-)

2007-04-18 @ 00:03:26
Postat av: Anna-Lys


Måste faktiskt erkänna att jag gillar färgen du valt härinne ... mycket behagligt! Ska vandra vidare enligt upplagd färdplan ovan :-)

Myrstigen nästa ... tag plats ärthjärnor :-)

2007-04-18 @ 00:04:48
URL: http://anna-lys.blogspot.com
Postat av: Jill

Är härligt när man är klassad sjuk och ändå kan få en massa extra gjort. då blir det sjukdom med mening liksom.

2007-04-18 @ 08:14:09
URL: http://wegerup.blogspot.com
Postat av: Kimmi

Det är väl inte ebola du har gått och fått? ;-)

2007-04-18 @ 09:50:09
URL: http://www.kimmi70.blogspot.com
Postat av: PiaLiaLottaPotta

Isch vad tradit att va förkyld... sådär irriterande liksom! Och säääkert dödligt... så om de inte pysslar om dig och skämmer bort dig där i myrboet så... Ojojoj!
Kram på dig o krya på dig! Hihi!

2007-04-18 @ 13:06:24
URL: http://pialialottapotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback