EgoBoost

Enklast hade nog varit att hänvisa er till mina inlägg runt jul och nyår, för det är ungefär så jag har det nu också. Fast något varmare. :)


Lekplatser och skogspromenader. Restauranger och fik. Med barn och utan barn. Pubbar och partyn.

Allt i ett rasande tempo, och jag trivs som fisken i vattnet.


Imorgon vid 17.30 får jag besök. Varken konstigt eller ovanligt.

Men.

Jag har ingen aning om av vem. Och MyrMormor bara ler och tiger som muren.

Jag är aaalldeles för nyfiken för sånt här!

Idag fick jag dessutom en
ego-boost som heter duga.

Underbara söta! :)


Sagt och Tyckt
Postat av: Jill

Härligt men lite besvärligt. Nåväl finns många gråa höstdagar att ta det lugnt på.

Så du är en dansgolvsprinsessa...

Postat av: Kim M

OVÄNTAT BESÖK!
Hurra!
Berätta allt.

2007-04-03 @ 07:43:39
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: Iriz

Hej!

Har varit och åkt skidor i helgen , träffade några riktigt elakta förkylningsvirusar men annars var det bra. Nu måste jag fixa kvällsmat för femton minuter sedan. Skönt att va hemma. Har haft lite bloggabstinens den här gången också....sjukt....!

Kram på dig!

2007-04-03 @ 17:37:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8643/
Postat av: Bloggerlina

Jamen, Myra, du är ju helt enkelt en fantastisk Myra!! Och jösses vilka moves på dansgolvet! Coolt!

Måste vi göra om hörru!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Bloggerlina

*övar febrilt på Myras moves utan att lyckas!! hahahahahahaha!!*

2007-04-03 @ 17:54:58
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/
Postat av: Ivana

Nu blev jag ju ännu mer nyfiken! Vadå vara inblandad i den nya bloggen? Ååååh jag döööör! :)

2007-04-04 @ 00:11:43
URL: http://pimpgizmo.blogspot.com
Postat av: Jenny

Ah, snacka om att jag ar irriterad ra. Lyckades inte med nat igar. Jag skams.


Men du tycker om mig anda...
visst, visst, visst?!

2007-04-04 @ 08:37:46
Postat av: Myra

Jill: Ta igen mig kan jag göra sen. Nu passar jag på att köra skiten ur dansgolven. *s*

Kim: Jaa. Jag höll på att bli tokig. Gissade på allt och alla. Men inte rätt. Det var min farbror med familj. Har inte träffat dem på flera år! :)

Iriz: Välkommen hem igen. :) Jag är fortfarande mitt i 'semestern' *s*

Bloggerlina: Inte mer positivt nu. Jag kan komma att bli rent odräglig! ;) Det är klart att vi måste ha en repris! Of course. Och du kan visst dansa riktigt bra. Lägg dig inte till med mina dumheter. :D

Ivana: Moahahahaa! *tiger som muren* ;)

Jenny: Men åååhh! Ingenting kan man ha dig till! ;)
Blev du för full? *lol* Men jag ska inte vara för styv i korken. Det går sakta här med... Vi får öka takten nu. (nod)

2007-04-04 @ 10:15:43
Postat av: Jenny

Jag har kirrat en annan sak dock. Men det gar ju inte att avsloja har ;) Men vi should be up and running by the end of the week.

(for vi ar de enda som forstar engelska eftersom vi ar de enda som bor har, visst, visst, visst?!)

;)

Ovriga resultat fran gardagen; en video dar jag roker genom en hula hoop, en video dar jag filmar Henrics rumpa, manga bilder pa andras telefoner dar jag och Henric hanglar. Mycket markligt. Men roligt hade vi! :D

2007-04-04 @ 11:44:30
Postat av: Myra

Jenny: Don' tell 'em, don' tell 'em! But as u say: as long as we do it in english! ;)
Din natt tar jag bestämt avstånd från. Jag skulle då aaaldrig... :D

2007-04-04 @ 12:12:49
Postat av: Cinapina

Åhhh va spännande det låter..
Jag skulle gå i taket av nyfikenhet..
Önskar dig allt gott..
Kram
Cinapina

2007-04-04 @ 13:22:13
URL: http://blombergskan.blogg.se
Postat av: Anna-Lys

Var det Påskharen?

Jag fullkomligen svimmar av nyfikenhet. Kul att Ni två skrattfann varandra :-D

GLAD PÅSK !!!

2007-04-04 @ 13:36:00
URL: http://anna-lys.blogspot.com
Postat av: Jenny

Men vem vaaaaaaaaaarera?!
Beratta, beratta, beratta!



Nu tack! ;)

2007-04-04 @ 16:21:12
Postat av: Ivana

Alltså det här går inte längre, jag är hur nyfiken som helst & tänker på det här hela tiden. va tusan kan det vara?? Kan du inte säga NÄR jag kommer få veta? :)

2007-04-04 @ 21:36:12
URL: http://pimpgizmo.blogspot.com
Postat av: Myra

Cinapina, Anna-Lys och Jenny: SER ni inte att jag skrivit vem det var? *chockad* Jag som trodde ni lusläste mina svarskommentarer! ;)

Ivana: Du hinner inte tänka på mig hela tiden. Du har ett bröllop att fokusera på! *lol* Men det dröjer max några dagar till. Sen du! Hehe

2007-04-04 @ 23:49:35
Postat av: Jenny

NU sag jag. *skams*


Fast jag hade saklart last SKITnoga!

;)

2007-04-05 @ 00:16:41
Postat av: Moniqa

Heej..Vill bara önska dig en G LAD P Å S K!! *kraam* Hoppas du får det bra på alla sätt =)

2007-04-05 @ 07:09:24
URL: http://moniqas.wordpress.com
Postat av: Malde

Glad Påsk!

2007-04-05 @ 09:17:26
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: kottemor

Hahahhaa,ojojojoj vad du är i farten!!
Härligt!!:)
Så glad lilla mormodern måste ha blivit när du och myrkolonin dök upp så där oväntat!:)

Och ja dina moves måste vi få se!;)

Många många kramar!

2007-04-05 @ 09:45:21
URL: http://www.ilasprivatespace.blogspot.com
Postat av: Bloggerlina

Äh, fasen, ta till dig allt positivt! Odräglig är nog det sista du kan bli!

Nu har jag tränat på dina moves så jag har förmodligen fått alla leder UR led! Hahahahahaha!!

Och dessutom en träningsvärk.
Och för fasiken, Myra, LÄGG UT DINA MOVES!!
Du måste ju dela med dig! Så att vi alla kan lära oss! Så att vi också kan köra loss på dansgolvet av bara helvete!

Sorry about the bad language!

Kramisar Bloggerlina

2007-04-05 @ 11:00:09
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/
Postat av: ullio

Vi lär åka hemifrån runt lunch, så någongång på eftermiddagen?
(Vad DUKTIG jag är på det där va?)

*s*

2007-04-05 @ 12:39:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3394
Postat av: Myra

Jenny: Ja, förlåt. Jag skrev ju med små bokstäver... Mitt fel, mitt fel. :D

Moniqa och Malde: En alldeles underbar påsk önskar jag er. (eller MÅSTE man önska just GLAD påsk!) ;)

Kottemor: Tempot är galet högt! Haha. Och stackars GammelMyrMormor blev alldeles chockad. :)

Bloggerlina: Haha. Men jag kan inte dansa på beställning! ;)

2007-04-05 @ 12:40:08
Postat av: Myra

Ullio: Perfa ju! Give me a ring. :D

2007-04-05 @ 12:45:43

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback