Älgar och gympadojor...

...skulle jag kunna skriva om, men det har jag inte lust med.
Jag kommer bara inte på någon bra överskrift till inlägget.

I torsdags var vi på Comedy Club på Harrys och lyssnade på Pontus Enhörning och han Göran eller-vad-han-nu-heter. Roligt var det och sent blev det.
SmåMyrorna var hos farmor, så jag hade planerat sovmorgon, för att komma undan baksmällan. Det blev tvärtom istället. Baksmällan infann sig men inte sovmorgonen. 07.20 slog jag upp mina blå...

Första nattgästen gav sig av vid 12. Andra nattgästen var kvar till 16.
Första gänget besökare, i form av två vuxna och fyra barn, kom vid 14.30. Farmor och SmåMyror dundrade in vid 14.45.
Vid 17 kom
Ullio och Marcus förbi. Ullio är den första drabbade i Jennys och min blogg. Ni måste ju kolla in vad som händer, för nu är vi igång på riktigt! ( Har lagt in länk här till höger också, så ni alltid hittar dit ;) )

20.30 var jag återigen på Harrys. Och som vanligt var det fullt ös - medvetslös.

Idag tog jag mig upp en timme efter att vi skulle varit hos GammelMyrMormor. Och jag är inte vaken än.  Kanske borde ta tag i detta.  *s*

Och ikväll, jo då, så är det Harrys igen...

Sagt och Tyckt
Postat av: Bloggerlina

Här festas det loss rejält! Hehehehehehe!! När jag stod för att hämta ut mitt ytterplagg var det NÅGON som tog ett rejält grepp om min bak!!! Såg tyvärr inte vem det var. Råkar jämt ut för sånt.

Ha det så kul! Kramis Bloggerlina

Postat av: Myra

Bloggerlina: Haha. Ja, det var INTE jag. Jag lämnar inte stället innan det stänger. :P
Igår var det en kille som drog ut mig utanför och fick upp dörren på en taxi, innan jag lyckades hejda honom. Jag sa att 'Jag ska inte med, hörru!' och började gå mot dörren igen. Då öppnade han dörren in till hotellet istället och tyckte vi kunde slå död på resten av natten där. En riktigt gentleman! *s* Erbjöd sig tom att betala för rummet.
Jag sa att jag nöjde mig med en drink, och det gick han faktiskt med på. *asg*
Snygg och dum. Men man kan inte få allt. ;)

2007-04-07 @ 16:19:39
Postat av: mia

hihi, du verkar ha fullt upp som vanligt... baksmälla va e det? va så länge sen nu! trött som bara den hoppade påskfesten idag o e på väg att gå o lägga mig!! zzzz

kram

2007-04-07 @ 20:18:06
URL: http://micar72.blogs.se
Postat av: Ivana

Haha låter som om du har det underbart kul, så ska det vara! Själv har jag inte känt på bakfyllan på 1 år & jag längtar inte tillbaka dit :)

2007-04-08 @ 01:46:27
URL: http://pimpgizmo.blogspot.com
Postat av: Kim M

Jag skulle döpt inlägget till "Harry, Pontus & Göran". Kanske kan jag extraknäcka som din personliga rubriksättare?

2007-04-08 @ 07:25:59
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: Sabina

Hahahaaha låter verkligen som "fullt ös medvetslös":)
Men kul, som faan....

Glad Påsk på er i Myrfamiljen.

2007-04-08 @ 08:40:27
URL: http://grewe.blogspot.com
Postat av: Myra

Mia: Jag skulle också behöva sova lite... *s* Funderar på att göra en repris på förra gången vi åkte till flyget. Är du hemma på torsdag? :)

Ivana: Hur roligt som helst. :) Är ute max en fyra gånger per år och jag lyckas samla ihop alla på kortast möjliga tid, liksom.. Haha.

Kim: Ja. Vill du det!? Pliiiiizzz. *s*

Sabina: Visst serru. roooligt. :D

2007-04-08 @ 16:17:41

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback