Ute i god tid

...är jag inte alls.
Allt är som vanligt, mao.

Imorgon börjar skolan igen.
Idag ska jag bege mig in till grannstaden och hitta skor mm till SmåMyrorna.

Jag planerar så bra... :)

Sagt och Tyckt
Postat av: Equilibrium

Lycka till med skor, ät nått gott till middag idag också ;) Kramas

Postat av: filosofen

snacka om att det är skönt att ha dig tillbaka i bloggosfären!!!!!! :) Lycka till med skorna till småmyrorna och med det allmäna kaos som brukar infinna sig vid skolstart! stor kram på dig och de andra myrorna!

2006-09-04 @ 10:14:52
Postat av: Asfaltmamman

Nu kom jag ihåg .se!!:)

Men du, happy shopping till skojakten! Jag minns tiden då man kunde bara köpa ett par i rätt storlek, och Lilltjejen var hur nöjd som helst. Idag är det prova, prova, prova i all oändlighet som gäller. Och bara en sådan sak som att vi skulle sortera hennes kläder häromdagen, vilket gick ut på att jag höll upp ja-plagg (enligt mig) och hon sade antingen spara eller kasta. Om det var något hon tvekade på, så sade hon: "njaee...alltså, det där är inte riktigt min stil..." Vaddååå stil?? Sedan när har min 8-åring "en egen stil"??? Vem är du och vad har du gjort med min dotter??

De växer upp alltför snabbt, eller hur?! Säg att det inte bara är jag som tycker så här...

Kram från betongen:)

2006-09-04 @ 12:35:36
URL: http://expressen.blogg.se/albyhills/
Postat av: Jools

Hur gick det?
Bidde det några skor?
Kramisar

2006-09-04 @ 19:28:15
URL: http://expressen.blogg.se/jools/
Postat av: Lisa

Baaaah...vem fasen är ute i god tid?? Där har vi något gemensamt! *ler* Kram

2006-09-05 @ 11:33:45
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/
Postat av: Myra

Equi: Skor blev det, och köttbullar potatis och gräddsås. Rena rama svensson. *s*
Filosofen: Heeeeej! It's good to be back. :)
Asfaltis: *Fnittrar och nickar instämmande* Ta Lilltjejen, och lägg till en likadan till, som har åsikter om vad hon väljer.... Det tär på tålamodet. *s*
Jools: Det bidde skor. Till slut. (Helt slut)
Lisa: Ja, varför ska man göra något för tidigt. Då kanske man hinner ångra sig. *s*

2006-09-05 @ 21:04:47

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback