The summer is back!

Trodde att hösten kom för två veckor sen. 
Så även hästarna, som odlade vinterpäls i rasande tempo. 

Men det kyliga höll bara i sig ett par dagar. 
Nu är det åter gassande sol och 30 grader varmt. 

Red ner till havet och blev sittandes på en av uteserveringarna med varsin cola. 
Hästarna passade på att klippa gräset, vilket pubägaren tyckte va' 'absolut brilliant'. 

Trivs riktigt bra, när livet inte är mer komplicerat än så här. :) 

Sagt och Tyckt
Postat av: PiaLiaLotta Potta

Åååååh låter som du befinner dig i paradiset! JAg vill ju oxå rida till havet/sjön! Men å andra sidan hade jag inte haft tid till det just nu! Hihi! TAck så jättemycket för din gulliga kommentar i min blogg! Och hjärtligt välkommen tillbaka!
Kram
Pia

Postat av: equilibrium

Här är det massa höst nu. Stor skillnad på där jag bodde förut och där jag bor nu, trots 50 mil bara. brrr fryser ju! Har inte lyckats med att skaffa skype än..men det kommer =) kramas massor

2006-09-17 @ 22:36:41
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: PiaLiaLotta Potta

Ååååååh igen! Ni behöver inte en abbans trevlig stallkärring/MC-polerare/barnskötare/kurator/fönsterputsare....!? *ler brett*!!! Hehe!

2006-09-30 @ 01:38:34
URL: http://pialialottapotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback