Tårögd och mållös.

Det här är snudd oslagbart! 



Sagt och Tyckt
Postat av: equilibrium

sött sött. Tack för mail..vet du..du skulle behöva ha en nyckelkedja runt halsen du! *s*...kram

Postat av: Klarakajsa

Gudars vad gulligt! Så lik min lilla när hon var liten! snyft! ja nyckel om halsen! Jag borde ha senilsnöre till hörapparaterna haha!
kram klarakajsa

2006-09-26 @ 23:26:16
Postat av: Jools

Såååå sött! hihihihi

2006-09-27 @ 08:15:50

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback