Nya MyrStacken i bilder

Ni kommer väl ihåg hur det såg ut!? 

Här är fler påminnelser:


En bit på väg:


Och ytterligare en liten bit:


Men när fasen blir man färdig....? 

(klicka på bilderna, så blir de större!)

Sagt och Tyckt
Postat av: Gigha

Wow! Vad snyggt ni gjort! Underbara färger!

Postat av: BagLady

det ser hääärligt ur!...och nu är det snart som vanligt igen...när myrmormor kommer hem.....jag har ju ingen att "tjata" med på kvällen. Se till att hon är i pratnödigt mode. "sommar"-kramar

2006-09-26 @ 00:13:53
Postat av: equilibrium

Det är verkligen härliga färger. Det där kommer bli kanon ju! kram

2006-09-26 @ 09:43:20
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: Moniqa /Lightyliving

*skratt* Det blir man ju aldrig! för det tar sån tid så när man är klar i ena hörnet får man börja om i det första.*hihi* Det är det som gör det så roligt med hus...visst??? *S*
*kram* va fint det blir och vilkahärliga färger=)

2006-09-26 @ 11:38:38
URL: http://moniqas.blogg.se
Postat av: Jools

Du har varit så himla duktig Myra!
Det är jättefint :)

2006-09-27 @ 12:10:34
Postat av: Bloggerlina

Men det tar sig i alla fall! Ja, det där med husbygge etc etc...*gruff gruff*...tar aldrig slut. I know. Men du är jätteduktig som kämpar på så bra! Och det kommer att bli fint! Styrkekramisar

2006-11-20 @ 18:39:59
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback