MellanMyra mitt i natten

*bang!* 
Jag vaknade med ett ryck. 

Tv:n hördes svagt i bakgrunden. 
Så också Makens snarkningar. 

Insåg att det var fjärrkontrollen som åkt i golvet. 
Petade på Maken och bad honom stänga av om han inte tittade. 
Han muttrade något till svar, trevade efter fjärrkontrollen på golvet och stängde av Tv:n. 

-Nej! hördes det upprört från andra änden av sängen. 
Jag vände mig förvånat om och mötte MellanMyras blick. 
-Jag tittar ju, mamma! 

Klockan var 01.58.... 



Sagt och Tyckt
Postat av: Asfaltmamman

Men, har ni gått och blivit med nattuggla?:)

Kommer ihåg att jag och min kusin körde en tävling om vem som orkade vara uppe längst, när vi var i 11-12-års åldern...jag däckade vid två och hon vid tre...vi höll oss vakna med tv:n, som ju numera är sömnpiller nummer ett...Men så är jag ju också några år äldre än då hehe...Ålderdomen kommer inte ensam?

Ha en fin söndag! Kram från betongen

Postat av: Medberoende

haha känner igen det där.
Min äldsta kan vara likdan.
Sova, Vad är det?

Kram

2006-09-24 @ 21:52:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/316
Postat av: equilibrium

Man ska nanna kudde på nätterna. Huj så förvånad du måste ha blivit med en mellanmyra vaken mitt i natta!?..Hur går det? Hoppas på att det går toppen och att du har det bra =) kram kram kram

2006-09-24 @ 22:16:08
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: Jools

Jag kan beema över lite sömn åt Er *s*
Jag har så det räcker och blir över.
Har av någon konstig anledning (för inte kan det väl bero på allt jobb, renovering å flytt) blivit så himla kvällstrött.
Kramisar :)

2006-09-25 @ 13:08:41
Postat av: Bloggerlina

Hahahahaha!! Vi tjatar på våra barn att de ska gå och lägga sig, men i slutändan så är det vi själva som somnar!! Hahahahaha!!

Vi "gamlingar" har helt enkelt blivit för kvällströtta eller hur...*fnitter* ;-D
Kram

2006-09-25 @ 17:01:32
URL: http://www.spacegirl.se
Postat av: Ingela

Ja, vad är väl sova om man kan titta på tv. ;)
Klart att man väljer tv:n, eller? hehe..

Ha det gott kära Myra!

2006-09-25 @ 21:18:18

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback