Inte överrens

Så stod vi då slutligen och skulle ta med oss den nya kaninen hem. 
Men vilken? 
Ingen ville samma. 
Ingen ville ändra sig. 
Och inga roliga färger att välja mellan. 
Bara en, och den såg ut som en ljusare kopia av den vi har. 
Bort med den, alltså. 
Sen var det några riktigt fula (förlåt, men jo: fula). 
Bort med de också. 

Jag ville ha den svarta lurviga. 
MellanMyra ville ha den vita korthåriga. 
LillMyra ville fortfarande ha den ljusare kopian. 

Vilket liv! 

Det blev en annan. 
Samma färg som fudge. 

Två lyckliga barn och en besviken mamma i bilen hem. 
(jag är värre än barna. Men jag döljer det lite bättre *s*) 

Fattas bara att de ryker ihop... 
Kaninerna, då. ;) 

Snacka om världsproblem i myrstacken. *pust* 

Sagt och Tyckt
Postat av: cleopethra

Mina problem är omvända. Köpte två honor. Fick en massa ungar. Nu har vi svårt att bli av med dem. De är jättesöta! VILL DU HA NÅGRA? :-)

Postat av: BagLady

...men det var för för väl att det blev nån´...! jag skickar med lite svensk kruksallad i Myrmormors resväska....om det får plats...(tveksamt)hon undrade just var hon ska få plats (får ju "bara" ta med 30 kg)med sina trosor o tops!...väskorna är redan fyllda! (JAG tror att det är godis)....kanske gammelMyrmomor har plats i sin...hm, bäst att kolla.Hoppas att ni får helt underbara dagar tillsamans.Blöta pussar till Darling!o kramisar till er andra!

2006-09-08 @ 23:05:41
Postat av: Klarakajsa

Stackars dig!
Men den kanske är livskraftig?
Hoppas de ska trivas tillsammans nu och vara friska och glada och äta morötter dagen lång!
Jag kan redan lista ut vem som får byta och mata..... Ha en fin helg i stacken! kram klarakajsa

2006-09-09 @ 00:33:35
Postat av: Equilibrium

Hej där, hoppas det gick bra med kaninen.
och vet du..jag har varit hos tant doktor idag. Berättar sen..inte häääär!
Jaaa jag är envis tills någon överbevisar mig ;)
Kram

2006-09-09 @ 00:44:32
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: Ninni

Hej vill tacka dig för mattipset, vi gjorde torskfilen, la på massor med räkor och musslor...det blev jättegott!
Ha en skön dag och mys med kaninerna!!

2006-09-09 @ 09:41:53
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Bloggerlina

Ujujuj...så jag antar att namnet på den nya familjemedlemmen blev "Fudge"?? *fnitter* Det är inte lätt att välja...söta är dom små kaninerna! Kramisar L

2006-09-09 @ 20:23:11

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback