Hur kul e' de' här, då...?

Har försökt till och från i flera timmar att komma in på bloggen.
Funkar så där.
Eller rättare sagt: inte alls.

Vet av de få som lyckats komma in att mina sista inlägg fattas.
De far väl just nu runt någonstans i den oändliga cyberrymden och ser vilsna ut.

Nu kan jag iaf logga in.
Frågan är om det är nån ide att publicera inlägg...?

Blogsoft har genomfört serverbyte inatt, och håller under dagen på att få iordning på allt.
Hoppas de lyckas.
Väldigt snart.

Känns lite snopet det här.
Jag som haft sån bloggabstinens. ;0

Sagt och Tyckt
Postat av: BagLady

Jag vill iallafall bara säga hej...hej hej
(kanske blir det lite lakritsinköptillmyrmormorsresanästavecka)

2006-09-01 @ 15:08:49
Postat av: BagLady

ok då!...veckan därpå

2006-09-01 @ 15:10:21
Postat av: Equilibrium

jaaa jag såg att det var borta :( åh vi får hoppas på att det funkar nu =) kramas

Postat av: Nika

hej du

jaha...så ni har tandborst begravning idag....ja varför inte...hihi.
Hoppas dina inlägg kommer tillrätta vi kan ju inte ha dom farandes runt i cyber space hur som helst.
ha en underbar helg
kram

2006-09-01 @ 17:08:33
URL: http://blogg.expressen.se/undersolenicinci/
Postat av: Synthloppan

Förstår hur du känner det... Har själv inte skrivit på länge och sen när man får tummen ur så funkar det inte...

Välkommen tillbaka! Har saknat dig. Kan du skicka din nya address till mej? (jag som skickar brev så ofta....)

2006-09-01 @ 20:31:43
URL: http://synthloppan.blogg.se
Postat av: Myra

BagLady: Saltlakrits! Jaa! *ser så snäll ut jag bara kan* Till veckan därpå. *s*
Equi: Nu funkar det! *glad o nöjd*
Nika: Inläggen är nu på plats igen, vilket är mer än vad man kan säga om tandborsten.... Kan inte fatta var ungen har gömt den. Och vill inte tänka på hur den kommer se ut (och lukta *hjälp*) när den kommer tillrätta... *s*
Synthloppan: Lite sympati. Tack! ;) Kika in på hemsidan, så har du nya adressen och telefonnumret och allt du behöver där!

2006-09-01 @ 21:52:02
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Nathalie

Myra! Du är tillbaka! :D Iiiihk, vad du har vart saknad! Jag är väl också tillbaka, tror jag iaf.
Synd att bloggsoft trugar! Själv gick jag förut över till Blogspot istället, det tycker jag personligen är mycket bättre än blogg.se. På nått sätt lättare att använda också.
Ha det så bra, hoppas du snart kan skriva igen! :)
kram, nathalie

2006-09-02 @ 15:15:18
URL: http://lockigare.com
Postat av: Myra

Nathalie: Oh yes. I'm back! *s*
Helt säkert att du är? ;) Då måste jag ju kika in! Kram

2006-09-02 @ 21:21:12
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Jools

TUR att det fixade sig.
Var väldigt förvirrad när jag bara såg Myrmormors blogginlägg.
Som sagt, TUR att det fixade sig.

2006-09-04 @ 19:33:51
URL: http://blogg.expressen.se/jools/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback