'Det bara hände'

Efter att MyrMamma, i nästan två timmar, städat hela nedervåningen, skulle LillMyra mata fiskarna. 
Alldeles själv. 
Utan hjälp. 

Det hördes rassel, skrammel och ett 'oj!' 

Så var det bara att plocka fram SnabelDraken igen.... 

Sagt och Tyckt
Postat av: filosofen

Ja hoppsan, vad hände?! : ) JAg msåte erkänna att jag än idag ofta låter som du besksriver lillmyra i detta inlägg...fast min kommentar brukar bli typ "ojdå, hoppsan!Hur gick det här till?" ;) kram på dig!

2006-09-06 @ 08:39:08
Postat av: Krokofanten

Arrf... Jag har ingen Lillmyra men väl en Krokofant sambo och det kan bli lite "Ojdå hoppsan! Hur gick det här till?"
Jag har liksom en liten känsla av att det kan bero på kön och kanske nationalitet... Hmm Forskar vidare...

Postat av: Equilibrium

ja ibland händer det bara! kramas

2006-09-06 @ 11:13:52
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: Ninni

Ja sånt händer...jag jobbar på förskola kan säga att det händer nästan varje dag!!

2006-09-06 @ 20:01:07
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback