Ändrade rutiner

MyrMormor och GammelMyrMormor invaderade huset igår kväll, och sen dess har ingenting varit sig likt.  

Jag får inte läsa läxor med SmåMyrorna. 
Eller borsta tänder. 
Eller följa med till skolan. 
Eller ens hämta. 
Eller laga mat. 
Eller betala när vi handlar. 
Men bära, det fick jag. 

Placerade Maken i köket idag, och tog sedan en långis med tanterna (hehe) och hundarna. 
Har nu ätit alldeles för mycket lammstek fylld med vitlök och mynta. 
Magen arbetar just nu febrilt, och snor åt sig allt blod från resten av kroppen. 
Eller iaf knoppen. 
Vilket gör att det, om möjligt, är än mer stiltje än annars... 

Hälsningar från en vitlöksdoftande Myra, med mynta mellan tänderna. 




Sagt och Tyckt
Postat av: BagLady

.....det låter underbart! Allt är mao precis som det ska vara. Kramisar till er alla.

2006-09-13 @ 22:48:08
Postat av: Vilda

Trevligt med kvällsturer, tack för sällskapet :) Skönt att inte sitta ensam och glutta.
Sova nu, Natti!

Postat av: Klarakajsa

Precis vad en halvhungrig jättetrött klarakajsa behövde!
Nu blev jag VRÅLhungrig!
inlägget innan känns igen..sen har hela veckan gått!hihi-Njut av service och myror i alla generationer! kram Klarakajsa

2006-09-13 @ 23:40:24
Postat av: Jools

Låter helt underbart att bli ompysslad *ler*
Kramisar

2006-09-14 @ 11:14:25
Postat av: nika

Låter helt enkelt underbart...mmmmjuuuuut
kramar

2006-09-14 @ 17:38:30

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback