What the f***!?

'No satellite signal is being received' 

Där rök min söndagkväll vid TV:n. 
Förb... höstväder! 
*drar tjurigt upp filten till hakan och surplar på den varma mintchokladen* 

Sagt och Tyckt
Postat av: PiaLiaLotta Potta

Mintchoklad lät himla gott... När ska de importera sån till gamla "Svedala" tro!? TV är överreklamerat... Levande ljus och en god bok under stora filten och en spinnande katt i knävecket... Mmmm! Men lilla Myra, inte ska hon väl bli röd om kinden! Hehe! JAg talar (skriver) ju bara fakta! Hihi! ;O)
Slicka i dig det välförtjänta berämmet och så fortsätter du med dina goa små kommentarer! En blogg utan kommentarer känns ju som en blogg som inte finns... eller hur! Kramis på dig i höstrusket!!!

Postat av: filosofen

hjälp vad gott det lät med mintchoklad!!!! Hoppas dagen blir bättre än söndagen :) Fast det låter lite mysigt i alla fall att bo i en myrstack med sjungande småmyror :) kramkram

Postat av: equilibrium

sätter mig där..*pekar* vill åsså ha sjooohklad!

2006-10-02 @ 14:18:48
URL: http://equilibrium.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback