Titta!

och LÄS!

Sagt och Tyckt
Postat av: Blue

Men du vilken liten en..... *blinkar häpet*

Skulle vara svårt att ens tänka mig den lilla vara dräktig. Som tur är tänker de inte ens försöka. Tack och lov.

Postat av: Liv

Ojojoj...jag som inte trodde det fanns så små hästar...

Hoppas att du får en trevlig dag, Myra!

Kram!

2006-10-12 @ 10:32:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/95
Postat av: filosofen

Det glädjer mig att ägarna inte kommer försöka betäcka henne! Vad söt hon är :)tänk dig att ha henne som en liten vovve...inte för att jag riktigt förstår människor som kan ha minihästar/grisar osv till innehusdjur men hon är ju bara såååå söt och charmig :) (förresten -jag har packat in tårtan till dig nu men funderar på hur grädden kommer klara resan till wales...du har inte lust att möta mig på Dublin flygplats på måndag eftermiddag så mfår du den då? ;)

2006-10-12 @ 11:30:42
Postat av: Vargakvinnan

Jag läste den där och påbörjade ett blogginlägg om det; Thumbelina är ju hur söt som helst. Men tänk dig en häst på ynka 25 kg!

2006-10-12 @ 11:58:52
URL: http://www.vargakvinnan.blogspot.com
Postat av: Myra

Blue: Fatta vag liten! tur hon har seriösa ägare.
Liv: Det finns det ju inte... egentligen. *s*
Filosofen: Bra ägare som tänker på hästen i första hand. Helt otroligt med en sån liten häst. Som Fulen ju... Grädden ja... Hmm... Kanske inte var en sån bra ide' iaf. ;) Hade jag bott närmare Dublin, så hade jag kommit på stört. Inte så mycket för tårtan, som för dig! :)
Vargakvinnan: Man måste nog se henne på riktigt för att poletten ska trilla ända ner. Tror du inte. :)

2006-10-15 @ 11:00:15
URL: http://myrasmysterier.blogg,se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback