Skulle jag!?

MyrMormor var ju här för ett tag sen.
Med saltlakrits, gräddkola och andra favoriter.  
I massor!
Som jag givetvis gömde undan, längst in i översta skåpet, för eget bruk.
I vissa fall förekom det kontrollerad utdelning.

Men nu är jag lite fundersam.
Kolla in:

Det fattas ju en massa.

För att inte tala om allt det här:

Borta! 

Men om jag tänker till lite, så kan jag nog hitta nån att skylla på.

Den här, t ex:


Joo.
Det måste nog vara så.

Sagt och Tyckt
Postat av: Islin

Haha det kan itne vara lilla myra själv som ätit upp allt godis?

Eler har du en jäteintelligent hund som kan öppna kolapapper *s*

Ja så måste det ju vara förstås

Postat av: BagLady

Det tror INTE jag!... i så fall kan han få en egen leverans till jul!

2006-10-09 @ 19:13:39
Postat av: equilibrium

Tror att det var din släkting som var i farten igen..du vet hon som var här på besök nyligen....inte kan det vara hunden, det seeeer du väl hur oskyldig hon ser ut att vara?...kram

2006-10-09 @ 19:14:12
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: Myra

Islin: Intelligent är han då rakt inte. Men något större än en Myra. *s*
BagLady: JAA! Då kan jag få ha mitt ifred, OCH smaka av hans! ;)
Equi: släkting är och köper galet dyra tavlor på Ikea! Och jag tycker han ser skyldig ut. Tycker inte du? *s*

2006-10-10 @ 13:19:11
URL: http://myrasmysterier.blogg,se
Postat av: PiaLiaLotta Potta

Haha! No comments! *ASG*! Men det KAAAN ju vara stora strumpätaren som rymt från tvättmaskinen!!! Han som äter en strumpa ur varje par...!

2006-10-10 @ 21:11:53
URL: http://pialialottapotta.blogg.se
Postat av: Myra

PiaLia: Strumpätaren! Där har vi det! Måste vara så. *s*

2006-10-10 @ 21:37:36
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback