I'm singing in the rain

Gör jag förresten inte. Det ligger inte ett uns sanning i det.
Skulle snarare sjunga (fast det är ju det jag inte gör) 'Jag tjurar in the rain'. 

Det har VRÄKT ner till och från i flera dagar nu.
Det börjar tära rejält på både tålamod och humör.
Har inte ridit sen i tisdags.
Och efter morgonens hundpromenad såg jag ut så här:

 Gissa hur lång min regnjacka är...
(Joo. Det är regnvatten, och inget annat!)

Sagt och Tyckt
Postat av: equilibrium

Inte kul med regn! Men du är du säker på att det är regnet? ;)
Kramas massa

Postat av: Liv

Hej Myra!

Usch ja, inget kul med regn...

Jag har en utmaning hos mig till dig!

Kram!

2006-10-06 @ 21:26:35
URL: http://blogg.aftonbladet.se/95
Postat av: Synthloppan

Finns regnbyxor med =) Trodde de följde med hundköpet...

2006-10-06 @ 22:10:06
URL: http://synthloppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback