Besegrad

Jag har gett upp. 

Igår kastade jag in handduken. 

Motvilligt. 

Men jag såg ingen annan utväg. 

Efter en veckas regn och kalla nätter gick det inte mer. 

Jag har satt på värmen i huset. 

Sagt och Tyckt
Postat av: Bloggerlina

Jamen det är väl självklart att du ska ha värme på!! Inte gå och frysa i onödan!! Kramisar

Postat av: Glitter-STHLM

Välkommen i gänget! *skrattar*

2006-10-23 @ 12:19:06
Postat av: Moniqa/Lightyliving

ja du...här har varit ovanligt milt länge men vi får allt elda lite då och då så det inte blir för fuktigt inne. Ochså eldar vi för varmvatten förstås, men då slår vi inte på elementpumpen.
TAck gulle dej för alla glada inlägg du gjort hos mig =) *kraam* Ha det bäst!

2006-10-23 @ 15:13:35
Postat av: Mmm

snart dags här med... Pellets kommer i morgon eller på onsdag. Inte för att vi fryser än, men jag saknar riktigt varma bad!!!

2006-10-23 @ 16:53:56
Postat av: PiaLiaLotta Potta

Så tradit att behöva ge med sig... Kilowatten tickar... Men snaaart e d vår igen!!!! (Hehe positive thinking!)

2006-10-23 @ 21:09:59
URL: http://pialialottapotta.blogg.se
Postat av: Iriz

Jaaa....så är det....höst! Hoppas att allt annat är braoch att värmen fungerar....! Kram Iriz

2006-10-23 @ 22:36:34
URL: http://blogg.expressen.se/iriz/
Postat av: Equilibrium

Brr..här är också kallt...fast jag gillar ju det :) längtar efter snön..kram

2006-10-24 @ 09:55:53
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: Myra

Bloggerlina: Nej, frysa vill vi inte göra. :)
Glitter: Har du redan värmen på? *s*
Moniqa: Det var just fukten... Det har regnat i en vecka nu... :( Och tack själv! :)
Mmm: HUR i hela friden ska jag veta att det är du, min lilla Synthloppa, när du inte skriver det? Var ju tvungen att leka detektiv, ju! *s* Bär pellets med dig nu, och låt maken passa barna!
PiaLia: Just precis: Snart är det VÅÅÅR! *s*
Iriz: Värmen funkar bra, och jag med. Men jag hade gärna sett lite blå himmel... ;)
Equi: Inte kallt inne, begriper du väl! *s*

2006-10-25 @ 22:09:51
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback