Han kämpar så...

I morse orkade han lyfta på huvudet och möta min blick.
Han tom slog ett par ynkliga slag med svansen.

Han var med runt hela huset på kissrundan, och inte bara runt hörnet.
Han tom kastade långa blickar efter Prinsessan, som fick gå den vanliga rundan.

En halv matsked ris har han fått i sig.
Och han orkar protestera mot vätskeersättningen.

MyrMatte vågar andas ut.
Lite.

Sagt och Tyckt
Postat av: Equilibrium

Han är på väg!! Lovar dig..så där var våran hund också ett par dagar innan det vände. Det var massa hemskt att vänta. Men orkar han protestera lite så är han på G..mej håller alla tummar och tår. Pussa Fulen på nosen och klia lite på magen.
Kram på dig

Postat av: filosofen

Filosofen börjar också bli lite lättad. När djuren orkar kämpa emot behandlingar visar det oftast att de verkligen är på bättringsvägen. kram på dig och snosedos på fulen från mig!

Postat av: Christina

Nu kikar jag in en sväng och tycker om ditt rum jättemycket! Tittade för länge (eftersom jag sitter på jobbet!!) på dina fina bilder på hundarna. Vilken natur!!! Blir så avis på att du har nära till havet ...

2006-11-20 @ 13:45:58
URL: http://solusfemina.squarespace.com
Postat av: Bloggerlina

Håller tummarna att han ska bli bättre! Kramisar

2006-11-20 @ 18:35:49
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/
Postat av: barbro

Hoppas att han/ni mår bättre nu. Kram till er båda/Barbro

2006-11-21 @ 01:13:53
Postat av: Myra

Equi: Ja, han är på G. Idag åt han tom lite ris. Saaakta men säkert går det.
Filosofen: Fulen pussar tillbaka! :)
Christina: Välkommen. Och tack. Vi har verkligen haft tur som hamnat just här. Inte mycket att klaga på. Förutom regnet... ;)
Bloggerlina: Han är som sagt på G. Även om det går saaakta.
Barbro: Jo tack. Lite bättre. Snart orkar vi nog med en promenad också. :)

2006-11-21 @ 10:50:34
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Nathalie

Hoppas hoppas hoppas han blir helt frisk! Så ledsamt när djur är sjuka :(

2006-11-21 @ 17:02:46
URL: http://lockigare.com
Postat av: Blue

Åhhh så skönt att han är på bättringsvägen....

2006-11-22 @ 01:25:23
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback