What a surprise!

Vi vet ju sen innan, att man ska dra öronen åt sig, om/när det blir lungt kring SmåMyrorna.
Ska vi 
fräscha upp minnet lite?

Idag satt jag i soffan med MellanMyra och gjorde läxor.
LillMyra var... tyst.
Vill ni ha fler exempel?

Efter ett tag kommer hon farandes och hojtar glatt:
-Mum! Mum! Come n' see! A surprise!
-Oh. A surprise! säger jag med ett leende, men känner hur orosklumpen i magen gör sig påmind.
-Hurry! Come quick! joddlar hon vidare, samtidigt som hon studsar iväg mot köket.

Idag var det dock inget värre än att fyra LillMyra-teckningar var fastlimmade utmed kanten på barbordet...


Sagt och Tyckt
Postat av: Lisa

Hahahaha! Säkert sätt för visning att teckningar! LIMMA FAST DOM!! *asg!* Great! Två tummar upp! Kram Lisa

Postat av: Fröken K

bästa sätt att VETA med säkerhet att ALLA kan se ens teckningar är att limma fast dem på det bord som är mest tillgängligt eller besökt ;) *S*
Hon är smart hon, din lillmyra, tänker som en äkta konstnär ska göra..kramas

2006-07-01 @ 13:43:40
URL: http://blogg.expressen.se/123456
Postat av: Nika

hahaha...hohohho...vad ska jag...*frust* ....säga....mer än att jag bara älskar småmyrorna.
Hoppas ni får en alldeles bra helg. Idag ska jag sola lite, sen är det fotbollsdags därefter kommer fyran hem från semestern och ikväll är det partaj hos grannen.....bautakramar till dig

2006-07-01 @ 15:47:31
Postat av: batbut

Jag tror att vi ska undvika att sammanföra små myror med små troll, för det lär sluta i kaos......

2006-07-01 @ 22:13:45
URL: http://batbutathome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback