Första inlägget


Välkommen till min nya blogg!





Sagt och Tyckt
Postat av: Woody

Vad bra att slippa logga in... jag som har sån koll på alla mina lösen....
Kram på dej.

2006-06-26 @ 19:31:04
Postat av: Myra

Visst serru. Det var det som var tanken... ;)
Himla fiffigt. *s*

2006-06-27 @ 10:28:47
Postat av: Anette

Halloj! Jag följde med i flytten. I väntan på min egen flytt...hoppas hoppas att allt går i lås, för i sånt fall är det inte långt kvar...iiiihhhh :) Ha det bra!

2006-06-27 @ 11:05:34
Postat av: Glitter-STHLM.

Hej hopp Myra i Wales! Jaha, då har man hittat hit.... blir det lika spännadne här?

2006-06-27 @ 22:19:51
Postat av: Ingela

Hej! Kikar in för att spana in din nya blogg. Hoppas att allt är bra med dig! Kram!

2006-06-27 @ 22:30:40
Postat av: Jessie

Man tackar :)

Postat av: Liselott

Jag har ju inte kommenterat ditt allra första inlägg! Okej jag vet, jag är ju BARA två år sen...nej två och ett halvt år nästan. *fnitter*

Kram kram Liselott

2008-04-03 @ 16:17:43
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Myra

Hahaha, Liselott. Du är så bedårande korkad! :P

(och sorry, jag har inte ens svarat de andra. haha)

2008-04-03 @ 23:22:49
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback