Djupa funderingar

MellanMyra sitter vid köksbordet.
Blicken är långt bort i fjärran, och hon tuggar långsamt på mackan.  
Så rynkar hon sin lilla panna, möter min blick och säger:

-Om jag ligger i frysen från lördag till fredag. Vad händer då?
-Du dör, lilla vän.
-Jaha, jag trodde man bara frös ihjäl.

Sagt och Tyckt
Postat av: Dahlia

Ha, ha vilken superskön kommentar!

2006-06-30 @ 11:43:19
Postat av: Fröken K

Intressant tanke...krama

Postat av: Glitter.........

Fryyyyssss....... Här i STHLM strålar solen och det är VARMT! YES!!!!

2006-06-30 @ 12:22:22
Postat av: Lisa

Hahahaha!! Ja det är en HIMLA SKILLNAD på att dö eller bara frysa ihjäl! *suckar över dig* Att du inte hajar det va, Myra!! *fnitter*

Underbar kommentar av LillMyra!

Kram Lisa

2006-06-30 @ 12:37:42
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/
Postat av: MariaMagdalena

Ja fryser ihjäl det gör vi ju lite till mans men att dö, det är ju en HELT annan sak....:-))).

2006-06-30 @ 20:36:45
URL: http://blogg.expressen.se/alltiallo
Postat av: Nika

Just nu bara garvar jag så jag h[ller på att dö eller är det bara kvävs man gör när man inte får luft...hahahahaaha......................ha en underbar helg

2006-06-30 @ 21:51:05
Postat av: Myra

SV: DAHLIA: Helt underbar. *s* Välkommen! FRK K: Mmm... mycket... *s* Glitter: Här är också varmt som f-n. Kanske hon bara ville svalka sig... ;) LISA: Jag veeet. Jag är korkad. Hajar noll, liksom. ;) MARIAMAGDALENA: Just det. Rät ska va' rätt! *s* NIKA: *LMAO* Tror bara man kvävs...

2006-06-30 @ 23:54:48

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback